Gå til innhold
Arkivverket

[#35495] Knappane Fremste, Førre, Neste og Siste verkar ikkje

Gjest Aud Sandbu
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud Sandbu

Når eg søkjer i folketeljingane, uansett år, ber eg først om alle førenamn som byrjar på t.d. Si, deretter ber eg om etternamn børjar på t.d. Ha.Eg får opp kanskje 30-35 personar, og har behov for å få opp dei neste 10, osvKnappane på denne linja som nemnt ovanfor, er for meg heilt 'livlause' blitt. Eg nyttar Internet Explorer, og har ikkje gjort noko endring der. Dette problemet starta for eit par dagar sidan.Er det hjå meg det er noko gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Cookies (informasjonskapslar) må godtakast. (Verktøy, Alterntiv for Internett, Personvern. Glidebrytaren må ikkje stå på topp; må i det minste dragast ned på Høy. Deretter trykkjer du Bruk.Men eg må innrømma at eg ikkje er heilt sikker på at det er her problemet ligg. Men eg er heilt sikker på at det er innstillingar hos deg som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Hm - glidebrytaren står nedst, altså på 'Godta alle informasjonskapsler'.Eg har som sagt ikkje endra på nokor innstilling sidan eg fekk ny PC for eit par år sidan, og dette problemet oppsto nå først kring nyttår. Da er det kanskje gjort noko i DA som dei 'gamle' innstillingane hjå meg ikkje vil godta?Vonar du har fleire forslag til løysing, Jan. Det vert motteke med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om du går inn same vegen, men ser på sikkerhet, ikkje personvern, bør glidebrytaren stå på middels eller lågare. Står han på Høyt vil funskjonen i IE som blir brukt til bla med bli slått av. Trur kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Diverre, eg er like langt. Glidebrytaren i sikkerhet står på Middels. Eg freista sette han lågare (Middels lav), men fekk da feilmelding om at 'det anbefalte sikkerhetsnivået for denne sonen er Middels', og dermed spratt glidebrytaren attende der han var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Kanskej du så skal gå inn på Egendefinert nivå. Langt nede finn di Skript, og Aktiv skripting. Den må stå på Aktivert. Etterpå bør du føreta nytt søk og sjå om det ikkje då fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Sorry, det virkar ikkje hos meg heller, og alle innstillingane mine er uendra. Alle søk og val går forresten uvanleg tregt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Det var da ei lita trøyst, for det med aktivert script har stått på heile tida hjå meg òg.Men framleis verkar ikkje nokon av dei knappane på denne linja. Ikkje eingong 'ta bort søkeresultat'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Lønøy

Jeg fikk samme problemet for 2-3 dager siden. Bruker Internet Explorer. Operativsystemet mitt er ME 2000. Det hjelper ikke å endre innstillinger. Lurer litt på om det er operativsystemet som begynner å bli for gammelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei!Jeg vil også si at jeg har hatt det samme problemet som blir beskrevet (neste-knappen vil ikke virke). Og har prøvd flere ganger å endre slik som J. Oldervoll forklarer. Har også hatt det samme problemet som Aase Sæther beskriver i temanr. 35477. Disse problemene begynte å oppstå for ca. en-to dager siden. Det gjelder søk etter emigranter fra Bergen, gravlagde i Bergen, folketellingene 1865 og 1900 for Bergen.Jeg står bomfast. Jeg bruker IE. Innstillingene er slik: Verktøy-Altern. for internett-Høy personvern/Middels sikkerhet.Så det jeg gjør så lenge problemet varer, er å slå av internett og på igjen. Men det er der likevel. Har også gått ut av digitalarkivet og til en annen hjemmeside og så gått inn igjen. SÅ jeg skjønner ikke. Jeg tror jeg får la være å bruke de forskj. databasene noen få dager. For jeg skal reise på seminar noen dager f.o.m. i morgen.Det hjelper å være tålmodig en stund. Og plutselig er det i orden. Slik har det vært med de fleste problemene.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Trur ikkje dette ergrunn til å skifta operativsystem. Men eg er rådlaus. Eg kjem borti det same så snart eg slår av aktiv skripting. Og det er rimeleg. Det er eit skript som handterer førre, neste og dei andre knappane de har nemnt. Men hos meg fungerer dei heilt greitt, både heime og ved UiB.Når det er tregt skuldast det først og fremst stor trafikk hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Innlegg nr. 14 av Randi N. M. i temanr. 35450 av T. Aarland beskriver også samme problem som jeg har hatt-tilbake til start.Det var innlegg nr. 1 i temanr. 35477 av Aase Sæther som beskrev samme problem som jeg iblant har hatt.Har ikke tenkt å skifte operativsystem. Og jeg kan si at aktiv skripting så ut til å være på hos meg.De problemene har jeg ikke hatt tidligere hos digitalarkivet slik jeg husker det.Men jeg venter med å se om det er blitt i orden når jeg kommer tilbake om noen dager.Mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Noko eg la merke til nå etter at problemet oppsto, er at når eg held musepeikaren på ein av knappane, så kjem adressa http:// osv opp i eit svakt gult vindauga. Eg hugsar ikkje om det var slik før, men eg enste i hvert fall ikkje på det før nå.(Slike vindaugo nyttast gjerne til utfyllande/supplerande forklaring til knappen det gjeld.)Eg nemner dette berre for å ha nemnt det (med fare for å dumma meg ut) for i tilfelle det kan vera ein ledetråd for deg, Jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Klokka er 23.22 og eg hentar fram, som eit forsøk, vigde i Gloppen. Eg prøver å bla til neste side, men ingen ting skjer. Eg har Windows xp.Eg går ein etasje opp, til den berbare pc-en med windows 98, og leitar fram same base. Der får eg bla, men nede i venstre hjørne står ein liten gul varselstrekant med teksten 'feil på siden'.Innstillingane m.o.t. kjeks og alt det andre er like på begge maskinene, så langt eg kan sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Sjå om det er betre no.Eg har mistanke om at det er eit skript eg fann på nettet som er problemet. Det sjekkar om cookies blir godkjent og fungerer greitt. Men det gjev også feil som på alle maskiner og nettlesarar eg har prøvt ikkje spelar noko rolle. Men så er det det at alle mine ikkje er alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg vil gjerne ha på att varsel om at cookies ikkje er slått på. Kan nokon av dei som hadde problem med knappane prøva Lenke ? Eg er interessert i om knappane fungerer. Dermed bør de føreta eit lite søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Rian

Hos meg fungerer det ikke! Prøver på emigranter fra Trondheim, men neste-knappen fungerer ikke. Får melding: feil på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.