Gå til innhold
Arkivverket

[#35506] Siden er passivisert,får ikke lest 2 innlegg.


Gjest Mette Fagerlie Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fagerlie Nilsen

Via min e-post side,får jeg opplyst at det er kommet to nye innlegg på mitt innlegg nr.33859(Iversen/Hanssen Fjellanger).Men når jeg har åpnet 'lenken' fra Digitalarkivet til temaet,står det at siden er passivisert.Og der er ingen flere innlegg som kommer opp,når jeg går inn på nr.33859 heller.Hva gjør jeg for å lese (de eventuelle )innlegg nr.5 og 6?Hvordan lager vi en lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei får du nok ikkje lesa i det heile. Det er ikkje lov å leggja ut informasjon om levande personar. Det var det eit innlegg som innheld slike opplysningar. Dette innlegget måtte difor passiviserast. Såkunne i og for seg ditt første innlegg passera. Men sidan det ba om etterkomarar etter folk som levde i 1900 var sjansane store for at eventuelle svar innehled informasjon me ikkje har lov å leggja ut.Ei lenke lagar du ved å lima inn adressa til sida i innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Når(viss) du ber om opplysningar om personar som kan vera i live idag, legg ved epost adressa di, i sjølve innlegget altså, ikkje berre i den nederste lina der det står 'E-post (må skrivast)'På den måten kan me andre(ikkje berre dei på Dig.ark) sjå kva adressa di er, og senda deg e-post visst nokon har opplysningar til deg.Lukke til!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.