Gå til innhold
Arkivverket

[#35529] Grim Arntsen Kroppan fra Klæbu, Sør-Trøndelag (1812 - etter 1871)

Gjest Kjell Hamberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hamberg

Er det noen som bidra med opplysninger om nevnte Grim Arntsen Kroppan fra Klæbu. Jeg har funnet hans 2 hustruer og alle barna (tror jeg,da), men det er mest hans gjøren og laden etter 1865 jeg er interessert i. Jeg vet han levde til etter 1871.Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Aasheim Eidsvik

Hei! Jeg har ikke dette i min database, men jeg kikket i DIS-treff og ser det er flere som har denne grenen med i sine aner, så det er sikkert en del medlemmer som sitter inne med stoff her. RandiE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Tommy! Den lenken gav de fleste svarene jeg håpet å få svar på! Hjertelig!De nye opplysningene viser at kone nr. 2 (Bereth Olsdatter) døde i 1869, hvilket var et av spørsmålene jeg håpet å få svar på. Grim Arntsen Kroppan ble nemlig far enda en gang i 1871. Mora het Anne Thoresdatter og kom fra Lesja (f.1844). I 1865 bodde hun på Stafne i Rennebu og sønnen Trond, ble også født 14.9.1871 i Rennebu.Hvis noen er interesseret i ytterligere detaljer, bidrar jeg gjerne.Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.