Gå til innhold
Arkivverket

[#35544] Ole Iverson Sandvig og Christi Larsdotter - til Bø, Vesterålen 1850 - lagnad?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Denne huslyden flytte kring 1850 frå Luster i Sogn til Bø i Vesterålen:~~~~~~~~~~Ole Iverson Sandvig, døypt 4.3.1798 HafsloBritha Larsdotter, kona hans, døypt 20.11.1803 HafsloBritha Olsdotter, dotter hans, fødd 16.8.1838 LusterBertha Olsdotter, dotter deira, fødd 30.11.1840 LusterIver Olson, son deira, fødd 18.3.1843 Luster~~~~~~~~~~Ei eldre dotter hans, Johanna Olsdotter, gifte seg i Luster i 1850 og flytte 1851 med mannen Anders Iverson til Maursund i Bø.Britha Olsdotter, fødd 1838, vart konfirmert i Bø i 1855 og gifte seg i Bø 27.12.1859 med Nils Christian Holgerson frå Nesna, busette seg på Svinøy i Bø (1865).Bertha Olsdotter, fødd 1840, vart konfirmert i Bø i 1858 og gifte seg i Bø 9.10.1864 med Leonard Christian Andersson frå Hadsel, busette seg på Eidet i Bø (1865).Iver Olson ser eg ikkje noko meir til!Ole Sandvig var i 1865 enkjemann og budde på Svinøy i Bø hjå dotteri Britha. I 1875 var Ole Sandvig framleis busett som enkjemann på Svinøy i Bø.~~~~~Eg har søkt gjennom kyrkjebøkene for Bø på Digitalarkivet 1848-1866, men finn ikkje dødsfalli korkje til Britha Larsdotter eller sonen Iver Olson. Men Ole Sandvig døydde som innerst på Svinøy i Bø 6.9.1881.Kan nokon fortelja meg kvar det vart av Britha Larsdotter og sonen Iver Olson? Kvifor er dei ikkje i Bø? Kvar i Bø budde denne huslyden, medan Britha levde?Er takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg oppdaga no at eg kom i skade for å skriva feil namn på kona i overskrifti! Ho heitte sjølvsagt Britha Larsdotter!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.