Gå til innhold
Arkivverket

[#35552] Hedmark Slakthistorielags Tidsskrift 1939 - 1977

Gjest Stein Ole Kjær
 Del

Recommended Posts

Gjest Dag T. Hoelseth

Takk skal du ha! Men kanskje du kunne gjøre fonten *litt* større? Sær kommentar, kanskje, men større font vil etter min mening gjøre siden mer leselig.DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Særvold Johannessen

På Mac som jeg har så kan en trykke på eple og + tegnet så blir teksten automatisk større . På PC kan en gå i menyen på vis og så på tekststørrelse og velge det der.mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Ole Kjær

Vel, jeg har ihvertfall sjekket opp alle sidenr. og korrigert disse. Nå skal jeg kun lese korrektur på teksten. Håper uansett at de som finner denne siden nyttig også finner ut hvordan de endrer str. i sin nettleser ;)Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag T. Hoelseth

Til innlegg 4: Ja, det skal i grunnen ikke mye fantasi til... Noen ganger glemmer man å tenke, men heldigvis er jeg oppegående igjen nå... :)Uansett, fint initiativ! Jeg antar du vil gjøre enda mer ut av hjemmesiden etter hvert også. :-)DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.