Gå til innhold
Arkivverket

[#35574] Folketelling 1801, Henden Indre i Gloppen

Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg ville gjerne fått sjekka denne innføringa mot originalkjelda - det gjeld garden Indre Henden i Gloppen, 1801:Post 831, Arne Olssen, tieneste folk, 31 år, gift 1ste gangEg mistenkjer at dette kan vere Anne Olsdtr, syster til brukaren, 31 år i 1801, og mor til etterfølgjande Brite Jensdtr, 8 år (utanfor ekteskap). Anne vart gift i 1799 med Anders Rasmusson Moldrheim, seinare busett i Bergen, men eg finn dei ikkje saman nokon stad i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Originalen ligg i Riksarkivet, men eg har tilgang til mikrofilm av originalen, og det er ikkje tvil om at det i originalen står Arne Olssen, men vi veit at det er mange feil i originalen, slik at det lett kan tenkast at Arne Olssen i lista er Anne Olsdtr, gift første gong, søster til oppsitjaren, og mor til Brite Jensdtr, som er den neste på folketeljingslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.