Gå til innhold
Arkivverket

[#35629] Hvorfor får jeg ikke legge inn flere svar på debatt 35487?

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Hvorfor får jeg ikke legge inn nye opplysninger i debatten i Hvorfor kan jeg ikke legge inn flere innlegg på35487 LenkeJeg har flere opplysninger og vil så gjerne legge dem inn, men får ikke legge inn mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har ein del tull med det gamle debattsystemet som fører til at når ein feil blir ordna oppstår det lett ein anna. Eg arbeider med eit heilt nytt system og vonar eg kan få det i drift ein gong i løpet av dei neste 12-15 timane. Eg finn det klokast å prioritera dette framom å ordna ein slik feil som dette, som fort fører til andre problem.Det systemet eg no har i drift vart laga for ein heilt anna trafikk enn det me no har og har vist seg å vera sårbart. Eg er i og for seg forundra over at det har gått meir eller mindre smertefritt så lenge det har. Men det er slik med alt og alle, ein dag må det utskifting til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.