Gå til innhold
Arkivverket

[#35637] Forbytting av innleggers navn og i feil debatt.

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Se debatt 35612 ang. USA hvor blyanten mangler, og debatt 355612 hvor mitt navn står oppført på den som har innlegg (17) som forøvrig handler om USA ( se 35612). Jeg har ikke skrevet innlegg (17), men jeg prøvde, antagelig samtidig, å legge inn et innlegg i debatt 355612 som ikke har kommet med.Hvordan kan det være mulig at mitt navn står som 'avsender' på et innlegg jeg aldri har skrevet? Jeg tviler på at det er en til med samme navn som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Feil namn på innlegg trur eg faktisk er umogleg. Men samstundes er det også rett epostadresse for deg, så ein kan lura. Kan det tenkjast at du har lagt inn eit innlegg frå ein maskin der nokon andre etterpå har sett seg? Riksarkivet, bibliotek e.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg lurer på om den som lagde innlegget kan være Ronny Folkvord som også har Hotmail eller Tor Rustad Lena, for begge de holdt på med USA. Er det mulig for deg å kontakte dem for å undersøke om det kan være tilfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har hatt litt krøll med debattprogrammet i det siste og har hatt valet mellom å slå det av eller å laga ein nyversjon. Eg arbeider med det siste og har ikkje høve til å gjera noko med dei eksisterande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ser nå at de oppgitte debatt-nr. er feil. USA = 35612 og den andre 35572. Mener jeg sjekket dette nøye da jeg la inn første innlegg, men man skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har spurt omkring og forstått det dithen at feilen må ha blitt forårsaket av noe som ikke er helt riktig i DA. Det skal jo som du sa ikke skje, men nå vet jeg i det minste at adressen min ikke har fått seg et eget selvstendige liv.Bare så det ikke blir noen misforståelser her vil jeg samtidig si at jeg ikke et eneste øyeblikk har har mistenkt Tor Rustad og Ronny Folkvord for noe som helst muffens. Grunnen til at de ble nevnt var at en av dem måtte ha hatt den såkalte 'kolliderende' mailen. Jeg har informert dem om denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.