Gå til innhold
Arkivverket

[#35698] Nikoline Indrestrand, hvor ble hun av?

Gjest Inger-Johanne Indrestrand
 Del

Recommended Posts

Min farssøster Nikoline Indrestrand, født i Haram 3.februar 1893 og konfirmert i Ålesund 6.okt.1907.Jeg vet ikke sikkert, men mener å huske at det ble nevnt at hun var flyttet til Stavanger eller der omkring i sin ungdom. Det er alt jeg vet. Er det noen som kan finne ut for meg hvor hun ble av , gift eller yrke, når og hvor død? Glad for all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå trenger jeg visst 'førstehjelp' Det er første gangen jeg ber om hjelp, og når jeg nå går inn på forumet igjen for å se på svarene jeg har fått, så får jeg bare frem min egen etterlysing. Har dere noen forklaringpå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Erik Sanne

Hei. Jeg tror du må være mer tålmodig. Du sendte etterlysningen sent lørdagskveld og etterlyser svar tidlig søndag morgen. Det er ikke sikkert at de som kan hjelpe deg har vært aktive på nettet i natt.mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei, jeg hadde heller ikke ventet noe svar, men når det kommer melding om at der er kommet et nytt innlegg, og jeg ikke finner noe,trodde jeg det er jeg som gjør feil. Det er som sagt første gang jeg våger meg inn på dette gamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sæthre

Forklaringa er slik: Når du legg inn ei etterlysning sjølv, vert denne rekna som eit nytt innlegg i debatten. Det var denne meldinga du fekk. Dersom det i tillegg var kome svar, ville du fått fleire epost-meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha dette innlegget inn igjen på nytt i håp om at noen kan hjelpe meg med løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har du 'vridd' alt du kan ut av familien? Kven hadde sist kontakt med henne - eksisterer der brev eller postkort frå henne - og så vidare.Neste post kan vere å undersøkje om ho er nemnd då foreldra hennar døydde. Spør gjerne på det lokale lensmannskontoret, mange av dei har faktisk kopiar av dødfallslister langt bakover liggande enno. Men først bør du finne nøyaktig dødsdato, helst for både far og mor. Men det har du kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp der problemet er,at alle foran meg, er døde. Jeg bare husker at mor nevnte noe om henne som reiste til Stavanger,og alle de andre søskena til far har jeg rede på. Farmor døde i 1948 og da ble hun ikke nevnt,så tidligere enn det, er det i allefall. Jeg har lett i kirkebøkene i utflyttede, men ikke funnet henne(enda iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.