Gå til innhold
Arkivverket

[#35707] Nord-Odal -hjelp til oppslag bygdebok for Knut E. Haug, garden Galterud, please?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1900 for garden Galterud i Nord-Odal syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Knut E. Haug hf g Gaardbruger S 1870 N. OdalenAagot Holth Haug hm g Gaardmandskone 1871 N. OdalenErling Knutsen s ug Søn 1896 N. OdalenOdvin Knutsen s ug Søn 1898 N. Odalen!! Knutsen* s ug Søn 1900.10.26 N. Odalen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon med lokal kunnskap og/eller tilgang til ei bygdebok for Nord-Odal som kan fortelja meg:* Kva var farsnamnet til Knut E. Haug?* På kva gard i Nord-Odal hadde Knut Haug opphavet sitt?* Kva var farsnamnet til Aagot (Marie) Holth Haug?* På kva gard i Nord-Odal hadde Aagot Holth Haug opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Lars!Iflg. BB I s.347 under Galterud er dette foreldrene til Knut LenkeErik Monsen Haug fra Monsstua Haug 1827-1914, g. 1859 med Karen Sørensdtr. fra Suterud 1830-1915. Barn: Maria f.1859,ugift,Montei,tok over Haug,Ole 1868-93 var gift med Karoline Malungen fra Trauten 1867-1951,Knut 1870-1905,var gift med Aagoth Holth-Haug 1871-1961 (faren Ole fra Holteiet var Stasjonsmester i Drammen da han døde i 1885). Kari f.1872,gm lærer Jørund Sveinungsen fra Seljord,Hans og Søren døde begge unge.Barn til Knut og Aagoth: Erling f.1896 er gm Ingebjørg Lunde fra Trysil f.1898. Oddvinn f.1898,gm Randi Moe fra Oslo,distrikslege i Åsnes, Kjell 1903-12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for perfekte opplysningar. Akkurat kva eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.