Gå til innhold
Arkivverket

[#35709] Distriktslækjar Ole Christian Strøm Moe (1866-1907) - frå Trondheim til Svolvær?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Distriktslækjar Ole Christian Strøm Moe var i 1900 busett i Svolvær i Vågan. Han skal ha vore fødd i Trondheim 4.3.1866 og døydde 21.5.1907, uvisst kvar. Kona heitte Gerda Sophie Gerhardsdotter Landmark og var fødd i Balestrand i Sogn.Eg er ikkje i stand til å finna Ole i FT1875. Kan nokon hjelpa meg finna ut:* Kven var foreldri til Ole Christian Strøm Moe og kvar budde dei?* Kjennes lagnaden (dødsstaden) til Ole Christian Strøm Moe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var født i Trondheim 4. mars 1866 som sønn av megler Thorvald Martinus Moe og Christine, født Strøm. Medisinsk embetseksamen 1891. Bestyrte Lenviken distriktslegeembete i 1892, privatpraktiserende i Svolvær og fiskerilege 1893-1901. Distriktslege i Lyngen 15. juni 1901. Døde på Tromsø sykehus 21. mai 1907.Gift på Hemnes, Helgeland 13. juli 1893 med Gerda Sophie Landmark. Barn: Gudrun, født Svolvær 29. mai 1894, Torvald Landmark, født Svolvær 14. nov. 1895, Randi, født Svolvær 31. mai 1900, Kirsten, født Lyngen 5. januar 1903 og Gerda Sophie Landmark, født Lyngen 4. okt. 1905.Kilde: Studentene fra 1884.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fredrik J. Skjørten

Hei. Du finner en biografi om Ole Christian Strøm Moe i Norges Leger bd. 4, s. 97. Der bekreftes ovenstående opplysninger. I tillegg finner du dødsårsaken omtalt; typhus exanthemicus, d.v.s. flekktyfus eller flekkfeber, som han pådro seg under en epidemi i Kåfjord. Flekktyfus står greit omtalt i Store Norske leksikon bd. 5, s. 156. Hilsen, Fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve og Fredrik for fine opplysningar. Då har eg fått vita det som eg ønskte for mitt føremål!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.