Gå til innhold
Arkivverket

[#35710] Torjus Torjusson Bergen (1892- ), lækjar frå Bergen i Gransherad - lagnad?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Torjus Torjusson Bergen, gardbrukarson frå Bergen i Gransherad, var fødd i Gransherad 31.3.1892. Han vart cand.med. i 1920 og kom i 1922 som distriktslækjar til Hafslo i Sogn. Her budde han fram til 1930. Han var ugift, medan han budde her.Er det nokon som har kjennskap til denne doktoren eller som kjenner til ætter frå Gransherad? Kan de fortelja meg kvar det vart av Torjus Bergen etter 1930? Kvar og kva tid døydde han? Vart han gift?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han var født 31. mars 1892 som sønn av gardbruker Torjus Torjussen Bergen (1854-1928) og Mari Sveinungsdatter Bergen (1854-1946). Han giftet seg i Skien 6. juli 1929 med Åsta Kopsland (fd. 10. mai 1894), datter av underfogd Johannes S. Kopsland og Birgit Jonsås. En sønn, født i Bergen 9. september 1932.Beskikket til distrikslege i Hafslo 24. februar 1922. 21. februar 1930 beskikket som distriktslege i Vaksdal. Distriktslege i Bamle, Telemark fra 1. juli 1939. Avskjed 1942 p.g.a. sykdom, død i Oslo 3. desember 1951.Kilder: Studentene fra 1911. (Utgavene fra 1936 og 1961.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for flotte opplysningar om Torjus Bergen. Det var nettopp kva eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.