Gå til innhold
Arkivverket

[#35713] Olav Bernhard og Bertha Ingebrigtsen - frå Dale i Bruvik til Rjukan kring 1910?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Olav Bernhard Ingebrigtsen, fødd på Dale i Bruvik 7.3.1885, gifte seg på Dale 23.11.1907 med Bertha Andreasdotter Ekanger, fødd i Bruvik 23.8.1885. Ein son Kristian var fødd på Dale i Bruvik i 1908.Me veit at Olav var tekstilfabrikkarbeidar på Dale, men på eitt eller anna tidspunkt må parfolket vera flytt til Rjukan i Tinn der Bertha døydde som enkje 30.3.1964.Er det noko som har lokalkunnskap på Rjukan som eventuelt kan hjelpa meg med fleire opplysningar om Olav Bernhard (dødsdato?) og opplysningar om kva tid huslyden flytte til Rjukan?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Waskaas

Hei! Jeg kan ikke hjelpe deg ang. når denne familien kom til Rjukan, men jeg kan fortelle deg at Olav Bernhard døde 07.01.1955, og ligger gravlagt på Rjukan kirkegård. Der ligger også sønnen Krisitian, død 1973. Kristian ligger gravlagt i sammen med Signe, død 1970, og Olav Bernhard ligger gravlagt i sammen med Brita, død 1964. Dette var i hvertfall litt hjelp håper jeg.Mvh Berit Waskaas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for nyttig innlegg! Dødsdatoen til Olav Bernhard var tross alt det viktigaste!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.