Gå til innhold
Arkivverket

[#35752] Nytt debattforum-program

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Grøn: i korga, blå: ikkje i korga. Folett er den vanlege for lenker soom har vore brukte (som du har klikka på) og gjeld for blåe lenker. Raud er tilsvarande for grøne lenker; dei som er lagt i korga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Per Nermo

Det har nå blitt mulig å legge inn bilder også 'lenger nede' i en debatt, og det er derfor blitt flere illustrasjoner i innleggene, tildels fine og nyttige. Dermed er det blitt flere tilfeller av at folk legger inn bilder som er bredere enn et 'normalt skjermbilde', noe som dessverre medfører at tekst-innleggene i vedkommende debatt også blir 'forlenget' ut over normal skjermbredde, slik at man må bruke 'skyveren' nederst for å flytte seg ut til slutten av linjene. Dette vanskeliggjør lesingen, og jeg lurer på om det kunne være mulig å 'krympe' de innlagte bildene slik at de pent må holde seg innenfor skjermen ?Se f.eks. deb. 36832 i Brukarforumet (Lenke) der innlegg nr. 70 forårsaker denne ulykksalige effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg viser no biletet i fast breidd, 1000 pikslar. For smale bilete vil det kunna få som konsekvens at dei blir styggare. Når det gjeld tekst som skal tydast er det gjerne ein fordel at dei er så breie som mogeleg. Difor har eg laga det slik at når ein klikkar biletet så vil ein få det i original storleik i eit eige vindauga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Dette er en etterlengtet forbedring. Takk ! (Enda bedre ville det blitt hvis bilder som er smalere enn 1000 piksler blir vist i sin originale størrelse. Man får litt bakoversveis av bilder som dette i innlegg 27 i deb. 37060 : (Lenke). Anne Marie er 'vill i blikket' fra før, og bedre blir det ikke i King Kong Size !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Meget bra ! Men nå har det skjedd npe med 1000-piksel-grensen din ! Jeg kjører skjermoppløsning 1024 x 768 (som vel er den mest brukte), og bildet i innlegg nr. 70 i deb. 36832 stikker nå minst 200 piksler utenfor min skjerm ! Slik var det ikke igår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Jeg ser du begrenser bildet til 1000 piksler, slik du sa, men 'margen' til venstre (på ca. 15 mm) gjør at tekst strekker seg tilsvarende utenfor skjermen. Antakelig burde max-strørrelsen på bilder være ca. 900 piksler eller deromkring forat teksten alltid skal holde seg innenfor en 1024-bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg gjekk ned til 800. Ein god del skriftkopiar vert dermed vanskeleg å lesa, men igjen, eit klikk og du får det i original storleik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Når jeg klikker på bildet i innlegg nr. 70 i deb. 36832 så viser det seg at den opprinnelig størrelse er MINDRE enn 800. Hvordan kan det ha seg, når bildet tidligere gikk langt utenfor skjermen ?(Og en annen ting, holder ikke 900 seg innenfor ?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Siste først: 900 held seg vel innanfor for dei som framleis held seg til 1024. Men mange har gjerne eit panel i venstre kant på lesaren sin. Dermed vil ikkje 900 vera lite nok.Det første skjønar eg ikkje. Hos meg, i Opera, blir biletet mykje større når eg klikkar det, og går langt utanfor skjermen. Men eg ser at at IE blir det som du sei. Efg må innrømma eg forstår ikkje heilt kvifor, breidda på biletet er 1239 pikslar. Men no er eg på veg til India, så eg kan lite gjera med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Bildet blir mindre enn original størrelse dersom man har aktivert automatisk størrelsesendring av bilder og vinduet er mindre enn bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er eg som ikkje kan IE. Når det i IE berre er eit bilete, utan tekst, ser det ut som om han prøver å få plass til det på sida. Men samstundes kom det eit flytande ikon nede eg kan trykkja på for å få det i full storleik. Men så fann eg også ein opsjon som hjelper. Gå inn på Verktøy, alternativ for Internett og Avansert. Litt nede finn du Multimedia og Aktiver størrelsesendring for bilde. Fjern krysset der, så får du biletet i full storleik når du klikkar på det i debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Eg har høyrd at 'til lags åt alle kan ingen gjera'. Men denne saka skulle vera eit døme på det motsette ! Framifrå, Oldervoll ! God tur til India !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Per Nermo

No har det diverre vorte slik at biletet sin orginale storleik (ikkje berre det som synes) bestemmer kor breidt skjermbiletet skal vera. Sjå debatt 39145: 'Christian Selmer' i Brukarforumet. Kan dette bøtes på, slik at teksten ikkje forsvinn ut or skjermen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Per Nermo

I Brukarforum-debatt nr. 33429 (Lenke), innlegg nr. 11 er det idag lagt inn et BREDT bilde som går utenfor normal skjermbredde på PC'en. Bildet betemmer 'dessverre' deretter bredden på alle innleggene i debatten, og man må 'skrolle' til høyre for å lese hele linjene.Dette har det vært 'klaget på' før (se ovenfor), og Oldervoll 'fiksa biffen', slik at alle bilder i utgansgpunktet vises i standard-bredde (innefor skjermen). Ved å klikke på bildet får man se det i full (eller selvvalgt ?) størrelse.Kan det gjøres en endring slik at det igjen blir slik ?Og en annen ting: ''Korga di'' med de debattene du selv har deltatt i, bli nå 'friska opp' med jevne mellomrom, vel for å få med ev. nye innlegg. Hvis man har forlatt 'korga si' og gått over til en ennen debatt, fører dessverre denne 'oppdriskinga' til at man 'spretter tilbake' til 'korga si'.Dette er svært irriterende. Kan det fikses på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det normale er at programmet reduserer storleiken av biletet automatisk. Når det ikkje skjer er det fordi det er eit eller anna galt med biletet. Det er lite eg kan gjera med det.Når det gjeld korga mi, er det berre når ein har den framme at sidene blir automatisk oppdatert. Eg kan ikkje forstå at det er noki i systemet som skulle føra til at du sprett attende til korga. Einaste måtte vera om du har korga ope i eit vindauga og ein annan debatt i eit anna. Hos meg vil du heller ikkje då koma attende til korga, men eg KAN tenkja meg at det finst nettlesarar og innstillingar som gjera at nettlesaren gjev fokus til ei side som blir oppdatert. Men igjen, det er berre når du har korga framme at sider blir automatisk oppdatert hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Helge R. Naess

Til 122 Oldervoll: - 'Sprett attende til korga' var et godt uttrykk: jeg har hatt dette problemet i lange tider men har laert aa leve med det, dvs. jeg gaar 'ut' (av digitalarkivet) og saa inn igjen, og da kommer jeg straks paa rett plass. Hilsen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Jeg for min del har egentlig IKKE 'lært meg til å leve med det', for den prosedyren du benytter er ikke særlig 'praktisk', mer irriterende !Håper Oldervoll kan finne ut hvorfor IE (jeg bruker 6.0) ter seg slik, og hvordan det kan rettes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har også IE 6,0 og har ikkje problem. Kva er det eigentleg som skjer - eg har prøvt å gjenskape ulike situasjonar for å prøve å få same feilen, men utan hell. (Eg likar diagnostisering).Eit forsøk på å få klargjort dette: Du går inn i korga di, som då ser ut som ei kortare eller lenger liste. Du går inn på eitt av emna der og opnar det.Er det så slik å forstå at du etter ei stund, mens du er inne på dette emnet, kjem tilbake til korg-lista utan vidare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.