Gå til innhold
Arkivverket

[#35752] Nytt debattforum-program

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg miste nok ''tråden'' i den siste diskusjonen, men eg vil gjerne få spørja om det let seg gjera å laga ein slag ''favorittliste'' over dei tema ein følgjer med på?Grunnen til at eg spør: Eg er rett som det er innom ulike tema som tykkjest interessante, t.d. spørsmål der ein kjem inn på utvandring til Amerika. Før var det so greitt at temai ein var inne på vart ''highlighted'', so ein kjende dei att med ein gong (sjølv om gjerne hadde sett at denne ''highlightingi'' hadde gått over fleire sider...). No lyt ein setja seg ned att og leita på ny, sjølv på side #1, og det har alt hendt meg at eg ikkje finn att nett det temaet eg leitte etter, so den hjelpi eg var klar til å yta, kjem ikkje fram... Det skal vel ikkje vera naudsynt å laga seg ei ''hjelpeliste'' i Word?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Vi snakkar litt forbi kvarandre her; eg brukte ikkje bla-knappane i det heile, berre såg på eit tema og så gjekk tilbake til lista, som då var ei heilt anna enn den eg såg før eg gjekk inn på temaet. Men det har ikkje skjedd i dag, så det er ikkje så nøye med. Eg skal gje lyd viss eg opplever det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Aase: Du kan leggja bort tolmodsalven din.Lars: Knips, og så får du det som du vil.Det er no komen ein ny knapp nede på sida når det ser eit tema, Legg i korga. Dette er bokstavleg ei handlekorg. Men då må eg sjølvsagt vita kven som eig ho. har du skrive eit innlegg er det store sjansar for at eg viet det gjennom å lesa ein cookie. Om ikkje må du skriva inn namn, heimstad og epost. Tema du har lagt i korga får knappen Ta or korga, som burde vera sjølvforklarande.På temalista er det også komen ein ny Knapp, list tema i korga di. Trykkjer du den får du berre valde tema, inntil du trykkjer Alle tema.Når du lister Alle tema vil tema som er i korga i utgangspunktet ha grønn skrift, og raud (lysare enn den vanlege raude) om du har vitja temaet.Er de no fornøgde?Merk elles at om du må identifisera for kvar gong du startar nettlesaren eller ikkje er avhengig av cookiesinnstillingar. Men det ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Merk elles at korga di kan innhalda tema frå alle fora, men at du når du går inn i eit tema automatisk skifter til forumet tema ligg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

jammen får vi det til,og akkurat som vi vil,våre damer er svært så frodig,og Jan er kjempetolmodig,handlekorg har vi også nå,Jans tjenester kan vi derfor få,uten at det koster et øre,nei damer, hva skal vi nå gjøre?et Web-kamera kan vi trenge,nei, huff det vil nok koste penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Du verda, her går det føre seg! Veldig smart funksjon. Men spørsmål: Er det slik å forstå at 'vis temaliste'-knappen har ulik funksjon oppe og nede? Nede får eg sjå innhaldet i handlekorga mi, og oppe får eg liste over alle tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei. Den skal visa det same som du sist såg. Forlet du temasida frå handkorg skal du koma attende til handlekorg og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Og så var det noko nytt att:Når du har korglista di fram vil sida bli oppdatert kvart minutt, du treng altså ikkje trykkja reload for å sjå om det har skjedd noko.Men så kan det sjølvsagt henda at det er kome inn eit heilt nytt tema du kunne vera interessert i. Dei vil du ikkje få sjå om du har korga di framme. Difor har eg også laga ein knapp som dukkar opp når det kjem inn nye tema (1 nytt tema kan det stå på han). Trykkjer du på den får du sjå alle nye tema som er komen inn sidan sist du såg alle temaa. Du kan sjølvsagtklikka deg inn og også leggje det i korga di. Knappen med antall tema forsvinn først når du ser alle tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Endå litt meir: Når du opprettar eit tema eller skriv eit innlegg i ein debatt blir dette temaet automatisk lagt i korga di. Sidan eg reknar med du er interessert i desse temaa. Du kan sjølvsagt fritt fjerna dei frå korga att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Hvis jeg står på sida som viser kørja hadde det vært greit om valg av et debattforum førte til temalista for forumet, uten at jeg trenger å trykke på Alle tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Når jeg trykker på 'Rett tema' for å korrigere et innlegg dukker det opp et skjema der jeg kan rette tittelen på temaet, fjerne blyanter m.m. Kunne vært artig å eksperimentere med dette skjemaet, men jeg har en misstanke om at dette ikke er beregnet på oss vanlige dødelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Når man går gjennom lista i kørja og går inn på et emne hadde det vært greit med en knapp nederst for å gå tilbake til kørja, dvs vise kørja.Jeg usikker på nytten av knappene Førre/Neste tema - man skal vel ha serdeles lite å gjøre hvis man ønsker å bla gjennom alle tema i et forum sekvensielt. Det hadde kanskje vært bedre å kunne bla gjennom temaene i kørja.Dessuten, når man trykker på Vis temalista nederst i et tema kommer lista opp uten en knapp for å vise kørja. Muligens skjer dette bare av og til?Ellers har jeg vel glemt å si at kørja er et meget bra tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Hvis jeg trykker på knappen som viser at det har kommet et nytt innlegg virker ikke det jeg ba om i innlegg 63 på sida som kommer opp.Dessuten har jeg sett tilfelle av at kørja vises når jeg trykker på Vis temalista nederst i et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Vis temalista var slik at den alltid ville koma attende til den lista du kom frå. Kom du frå korga kom du attende til korga. Men eg innser at teksten på knappen var missvisande. Så no er teksten forandra.Eg meiner også at no skal byte av forum føra til at ein kjem attende til full liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Nå som debattforuma har blitt så brukervennlige begynner vi kanhende å bli bortskjemte. Men er noe *Hokus Pokus* vurdert, slik at vi kan få lagt inn bilder i innleggene? (Er klar over vi allerede har mulighet til dette i åpningsinnlegget i en debatt). Mvh Ellef Ellefsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Inntil vidare ser eg at innleggjing av bilete ikkje fungerer i det heile. Det skal nok bli ordna og så skal eg sjå om du ikkje kan få leggja inn bilete også i innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Jan,har du nyleg gjort nokre endringar? Handlekorga mi er vekke, men ho var der for ein halv time sidan! Må eg i så fall leggja debattane inn att på nytt?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

No fekk eg epostmelding då du la inn innlegg 74, 'test'. Eg har berre dette tema, 35752, i handlekorga mi. Inga endring sidan innlegg 73.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.