Gå til innhold
Arkivverket

[#35752] Nytt debattforum-program

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Her har skjedd noko rart med mi korg også. Di inneheld berre dette temaet, som vart lagt på plass då du la inn feilmeldinga diu kl 12.48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

No har eg fylt opp korga mi, så får vi sjå. Samstundes så feilen i stad skjedde, så fekk eg melding om nytt innlegg på min debatt 35850, men der var ikkje noko innlegg.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Nå som debattprogrammet har gjennomgått som mange forbedringer lurer jeg på om søkbarhet i innlegg også er innen rekkevidde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det tviler eg på. Grunnen er at det fort blir for ressurskrevjande. Me måtte i tilfelle ha ein eigen servar for det. I tillegg er det ganske mykje utviklingsarbeid som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Hver gang jeg kommer inn i lista som bare viser nye innlegg går det ikke å gå til lista med alle innleggene i et forum, ved å velge forumet fra nedtrekksmenyen, selv om jeg går tilbake til kørja. Jfr innlegg 63.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas Snildal

Takk for svaret, Jan. Jeg forståelse for at dere ikke ønsker å bruke altfor mye tid og ressurser på foraene, og all honnør til deg for at du har tatt deg tid til de siste endringene som er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Karin Henriksen

'Korga', supert, nye favoritter - spalte, jeg slipper å skrive ut alt jeg finner nyttig. Her er mye å lære. Mvh. M-K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Hvor lagres informasjonen om innholdet i korga ? Jeg har inntrykk av at innholdet ikke beholdes intakt fra en browser-sesjon til en annen ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Korga blir lagra hos meg. Men for at systemet skal kunna finna rett korg er det avhengig av ein cookie frå deg. Teiknet på at den er mottatt er at namnet ditt kjem oppe i heading. Om korga er forsvunnen sjølv om namet er på plass er eg svært interessert i å få vita det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Forholdet med at korga's innhold endrer seg, oppstår når man flytter seg fra en PC til en annen. Og slik du beskriver funksjonen er jo dette forståelig, siden cookien jo lagres på PC'en. Altså: Ei korg for hver PC. Greit nok, det, når man vet det, men enda bedre hadde det jo vært om korga var 'min' og ikke PC'ens ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor E Fredriksen

Har store problemer med funsjonaliteten , får stort sett bare feilmeldinger , feil hovedløkka dukker opp når jeg prøver å legge tema inn i korga , samme melding kommer når jeg skal skifte mellom brukerforum og arkivforumet og kjeldeforumet , den samme meldingen kommer når jeg i brukerforumet prøver å velge et fylke , cookis er åpne , bruker opera ,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Per: Korga er knytt til epostadresse, så om brukt epostadresse er den same på dei to maskinane vil også korga vera den same. Epostadressa får systemet enten frå at du legg inn eit tema/innlegg eller prøver å leggja i korga utan at epostadresse er oppgjeve. Men eg bør nok også gjera det mogeleg å sjå korga ved å gje opp epostadressa.Aase: Ikkje hos meg. Og det er tydlegvis andre som også får lagt inn nye tema.Tor: Eg brukar også Opera, på fleire maskiner, utan problem. Restart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor E Fredriksen

Hei Jan !Etter at jeg hadde lagt innlegget på plass , fungerte systemet som forventet ,.. jeg tror at grunnen til problemet var at jeg gikk inn på brukerforumet uten at jeg logget meg inn ,.. jeg har stilt inn nettleseren slik at den sletter cookis når jeg avslutter ,.. jeg fikk melding om å logge meg på korga mi , men tenkte det ikke var nødvendig da jeg kunn skulle kort innpå ,.. , men det var muligens feil , ..Mvh Tor Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det burde gå å gjera det slik du har gjort. Så eg skal sjå om eg ikkje kan triksa det til slik at det går. Problemet mitt er at eg på den eine sida er heilt avhengig av cookies, og på den andre sida at dei ymse nettlesarane har ein uendleghet av forskjellige måtar å stilla inn på. Eg har korkje tid eller tolmod å sjekka dei alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Korga mi er tom, etter pålogging, når jeg starter maskinen dagen etter. Er det slik at innholdet i korga slettes når PC’n skrus av?Mvh. Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei. Men avhengig av innstillingane dine av nettlesaren kan det henda at cookiane dine blir sletta hos deg sjølv. Dermed kan ikkje programmet mitt vita kven du er og såleis heller ikkje visa korga di. Men då vil heller ikkje namnet ditt stå øvst på sida. Gjer det det og du likevel har tom korg, er feilen min. Eg veit det er blitt sletta korger, utan at eg har klart finna ut av kvifor. Men om sist du såg ho var t.d. for 24 timar sidan vil eg ikkje bekymra meg, men heller fylla ho på nytt. Hadde du ho t.d. tidlegare i dag er eg svært interessert i vita det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser forresten at du har ei korg med ni tema i. Så eg vil tru at ei pålogging (inne i debattprogrammet, ikkje av Windows) vil hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Temaene du ser i korga mi er lagt inn igjen idag. Jeg logget meg inn i debattprogrammet. Kanskje det har noe med mine innstillinger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei. Det trur eg ikkje, eigentleg. Eller i alle burde det ikkje vera slik at programmet mitt sletta korga di uansett korleis innstillingane dine måtte vera. Eg skal grunna på korleis det i det heile går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Skjelland

Merkelig - nå har jeg slått av maskinen to ganger, startet på nytt og gått til debattforumet. Navnet mitt vises begge ganger og korga inneholder innleggene jeg la inn tidligere idag. Så håper jeg det er slik imorgen også, for denne korga er utrolig kjekk å ha.Mvh. Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Per Nermo

Hva er kriteriene for 'fargeleggingen' (rød, grønn, fiolett) av 'leste innlegg' i korga. Fin funksjonalitet, forresten, dette med korga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.