Gå til innhold
Arkivverket

[#35752] Nytt debattforum-program

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Christian Arentz

Prøver å laste opp et bilde fra RA til Brukerforumet. Er det noen begrensninger i størrelse? Mister forbindelsen hver gang jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er ikkje innebygt nokon avgrensingar. Men utan at eg er sikker på det er det tenkjeleg at om opplstinga tek for lang tid vil sambandet bli brote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

RA-fil: TIF-bilde, 19 MB, 4 1/2 min opplasting før brutt forbindelse. 512 Kb/sek ADSL-linje, 135 Kb/sek opplasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eit slikt bilete bør du i alle tilfelle ikkje belemra dine medmenneske med. Hugs at det ville ta like lang tid å sjå biletet som det tek deg å lasta det opp. Det er altså mykje for stort til å visast på nettet. I tillegg vil eit tiff-bilete ikkje kunna visast i nettlesarar. Legg merke til at det står i opplastingsboksen at berre jpg- og gif-bilete kan brukast. Du ville i alle høve berer fått ei melding om at ditt ikkje kan brukast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Greit, det, men synd, for det er jo et flott diplom. Kanskje det kan komprimeres, så det i det minste kan sendes til spesielt interesserte pr. e-post. (Tif skal visstnok være Riksarkivets standard format--).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Christian: Tiff er eit svært godt format for lagrinng av bilete, fordi det inneheld all informasjon du får med under skanning. Men det eignar seg svært dårleg til vising på nett, fordi det innehled så mykje informasjon og difor gjev så store filar. Kyrkjebøkene er difor konverterte til jpg før utleggjing på nettet, for å spara bandbreidd. Dei fleste biletbehandlingsprogram kan konvertera få tiff til jpg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Hei, Jan,nå er opplastingen iorden. Arnfrid klarte det, selv tror jeg problemet var at jeg ikke har nok cache-minne til å ta imot bekreftelse på at selv et 8 MB bilde er ferdig opplastet til DA. Men, her ligger resultatet, slett ikke så verst til å være komprimert fra vel 19 MB til under 8 MB:Lenkemvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.