Gå til innhold
Arkivverket

[#35786] S&F: Jetmund Andersson Vilsvik (ca 1738-1796), Gulen

Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Vilsvik:Jetmund Andersson Koksøy, 1737 (100-1, 36a)g. I m 4.7.1763 enka Anne Henriksdotter Store Kvernøy, d. sk. 1784 (ho g. I 8.7.1742 m. Truls Mikkelsson Fivesdal, d. sk. 1763 Vilsvik. Truls var g. III gonger)g. II 12.7.1786 m Lisbet Johannesdotter Brandsdal.To born nemnde: Johannes, f. 1788 og Barbra, f. 1791Koksøy:Anders Andersson Koksøy, g. 24.6.1735 m. Barbra Jetmundsdotter Kversøy (97-2,33). Den 19.6.1738 er det skifte etter Barbra og 2.6.1739 skifte etter Anders. (19.6.1738 skifte etter Ingeborg, halvsøster til Anders – og 3.6.1739 skifte etter Lisbeth – mor deira).Anders Andersson Koksøy, g. 2.7.1699 m. Lisbet Jakobsdotter Hille (105-1, 33b). Ho var truleg enke for i skiftet etter henne i 1739 er nemd dottera Ingeborg Hansdotter. Born: Berte (gift), Anders (sjå over), Gjertrud, Guri (gift), Johannes, Kari, Eli.Anders, brukar etter Jørgen Olsson, kanskje var han son til Jørgen. Han var brukar om lag 1670-1796….sikkert feil for 1696. Han hadde truleg berre sonen Anders, f. 1676 (sjå over).Kversøy:Synneve Olsdotter Kversøy g. i 1709 m. Jetmund Aslakson Nappen f. 1683 (92-5, 33a) og dreiv bruket til 1728. Då d. Jetmund. Born. Barbra (gift), Berte/Brite (gift), Marte (gift).Ein veit ikkje kva eldste dottera til Mattis Knutson (sjå under) heitte men ho vart g. kring 1670 m. Ola Bergesson, f. 1644. Dei dreiv bruket til 1709. Ola var lagr.mann i 6 år, minst, og hadde borna: Jetmund, f. 1675, Synneve (sjå over).Mattis Knutsson, br om lag 1620-1670. Kona heitte Marit. Born: NN (sjå over), Ingeborg (gift).Knut, br omlag 1590-1620. Han hadde i vissa sonen mattis (sjå over).Hille:Jakob Larsson vart brukar kring 1675. Kona heitte Kristi Rasmusdtr. Jakob d. ca. 1690. Born: Lars, Lisbeth (gift), Maria (gift)Like før 1664 vart dei borte båe brukarane på Hille. Bruka vart slegne saman att, og ein Lars, f. 1605 dreiv båe til kring 1675. Kona hans heitte Marte, og dei hadde sonen: Jakob (sjå over).Nappen:Aslak Jetmundsson, f. 1651, vart br. om lag 1675. I 1689 vart han saksøkt for løn som Gjertrud Jakobsdtr hadde til gode då ho døydde. Men i 1699 vart Aslak lagr.mann. Han dreiv br til kring 1710. Han levde i 1715. Born: Jetmund (sjå over), Mattias (gift), Guttorm (gift). **********Ja, det var vel i grove trekk det som kan hentast frå Bygdebok for Gulen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye!! Hjertelig takk skal du ha-:) Nå får jeg sette meg ned og studere dette ordentlig.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, det stod bare fornavnet hennes der jeg fant dem.Nå er det kanskje mulig å finne mer om henne.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Johannes Endresen var sønn av Endre Hanssen Virkesdal og Brite Aslaksdatter Nordal. Han var gift hele 4 ganger. Navnet til den første kona er ukjent. Ivar Kleiva skriver: 'Dette viser at dei unge konene var ryre i denne tida. Uhyggeleg ofte døydde dei saman med første barnet sitt' (side 211, bind II av Guelenboka.Mvh. Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til navnet på mora: 'Matte', det kan vel være 'Mette' og Anne fikk en datter som het Mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Takk skal du ha, Birger, jeg såg faktisk ikke innlegget ditt för i dag. Det står vel ikke noen årstall på dem?Jeg har allerede en Marta Endresdtr Virkesdal d. 1788 i dataen min, var hun en söster av Johannes, montro? mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Kjellaug,Ja, Marta Endresdtr, f. 1738, som det er skifte etter i 1788 (bst. Nordgulen) er halvsøster til Johannes, f. 1720.Mor til Johannes er ukjent, ifølge bygdeboka. Medan mor til Marta er Magdeli Tomasdtr. Molde (den siste av konene til Endre Hansson).M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, jo det stemmer det at hun var gift på Nordgulen, så da er det rett person-:)Ser det var og en Iver Endresson der på den tiden og går ut fra at det er en bror, 'traff' på han da jeg sökte etter gifte i Gulen.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ja, det stemmer. Ivar var bror av Joahnnes og f. ca. 1714. Vart g. II gonger. Det var skifte etter han i 1784. Og kun ei dotter, Lisbet, f. 1780, levde då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arne Opdal

Alltid spennende/nyttig å følge Kjellaug og Gisle ang. S&F slekter. Nå fikk jeg på plass enda to ledd min 4x tipp Marta Endresdtr. Virkesdal gift med Hans Monsson Nordgulen i 1770, samt hennes foreldre... Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er det jeg har:1. Hans Monsson Nordgulen ( 1748 - 1828)2. Mons Ivarsson Nordgulen (Gulen I, s. 405 - 406) Jeg har ikke mer om hanHan var gift med1. Sissel Ivarsdtr Tynning (1720 - 1765)2. Ivar Leonsson Tynning (har ikke mer om han)3. Marthe Johannesdtr Middtakle ( 1687 - 1742) (Skifte 14/9 - 1743 etter Marta Johannesdtr.6. Johannes Hansson Middtakle (d. för 1700)7. Marta Ellingsdtr Middtakle (1667 - 1734) - hun var 2. kona hans og muligens mor til Marthe) Hun ble gift 2 med Anders Nilsson Råke.12. Hans Takle13. Anna TakleHar du funnet ut noe mer?F. eks. om Iver Leonsson Tynning?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Eg hopper over innlegg (18), men eg såg litt på resten av denne debatten i går kveld.Eg har visst ikkje lest alle innlegga skikkelig, men eg trur det må korrigerast litt det Birger nemner i innlegg (9). Det stemmer at Endre Hansson var gift 4 gonger:1. kring 1714 m. ”ukjent”2. 4/11-1725 m. Brite Aslaksdtr Nordal3. 1/7-1726 m. Anne Johannesdtr Opdal (også skreven Jonsdtr)4. 16/11-1727 m. Magdeli Tomasdtr Molde== Dermed skulle Johannes, f. 1720, vere av første ekteskapet. Berre born av 1. og 4. ekteskapet levde opp.***************Ref. innlegg (10): Det er der nemnd ei Anne Klausdtr Dale, med mor Matte eller Mette.Under garden Dale i Gulen er det nemnd paret Klaus Olsson Dale g. 1712 m. Metthe Hansdtr Flolid (ho var nok ikkje frå Flolid). Der står berre: Klaus hadde desse borna, minst: Ola, Klaus, Hans.***************Det hadde jo vore artig å funne ut kven Endre Hansson og den ukjende kona var. Endre kan vi vel anta må vere fødd før 1701 slik at det kan silast ut nokre kandidatar, eg har funne 3 stk. i Eivindvig.1) Lisbeth Hansdtr Dale, f. 1680 (dotter til Hans Ivarsson) vart g. 28/6 1711 m. Endre Hansson Tveit (han er vel den same vi finn som 22 år gml. i 1701 (SB): [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=1701sba&gardpostnr=3118&merk=3118#ovre>Lenke). Denne Endre var son til Hans Olsson Tveit, f. kring 1645, og var brukar til kring 1700. Det er ikkje oppgitt noko fødselsår på Endre i Gulen-bøkene. Heller ikkje om lagnaden til Lisbeth og Endre. Kanskje dette er paret som havna under Virkesdal ?2) Ein annan kandidat finn vi under Ånneland/Unneland i 1701 (SB); Lenke. Han får ein son Hans, f. 1700. ”Endre døydde vissstnok i 1704”. Elles ikkje noko meir om han i Gulen-boka. Han kan vi vel då (nesten) avskrive.3) Den tredje kandidaten finn vi under Lønebotten/Lonebotten (no G. nr. 95 i Bø sokn, Hyllestad) i 1701 (NB);

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant! Det en kan merke seg er jo at Johannes, sönn til Endre, får en datter som heter Lisbet. Det skulle tyde på at en av bestemödrene het Lisbet. Og dersom Anne er datter til Klaus Olsson Dale og Metthe Hansdtr, så har de jo kalt denne mormoren opp og. Jeg holder en knapp på dette paret.Hans Olsson Tveit hadde ihvertfall 4 sönner, Ola, Jörgen, Henrik og Endre. Det ser ut for at det er Ola som overtar farsgarden, hans etterslekt kaller seg jo for Tveit. Jeg har en del av disse i min data. Alt jeg har om Endre er at han ble gift med Lisbet Hansdtr Dale.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg Iver Endresson f. 27/9 - 1714, og hvem var foreldra? Endre Virkesdal og Lisbet!! LenkeDet skulle vel da tyde på at det virkelig var Lisbet Hansdtr som var hans förste kone.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den som leter, den finner: Johannes Andersson f. döpt 13 april 1718 med foreldre ENDRE Virchisdal og Lisbet! LenkeTror det at du Gisle nok har funnet den rette! mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til Mons Ivarsson Nordgulen, så er det vel han som blir döpt i 1713 av foreldre Iver Nordgulen og Ragnilde Monsdtr: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Til (24):Ja, det stemmer. Ragnhild Monsdtr g. 1708 m. Ivar Torsson, f. 1683. Han vart g. II 2/7-1730 m. Marte Andersdtr Molde.Ragnhild var dtr til Mons Endreson Nordgulen, son av Endre Pålsson Nordgulen og Gjertrud Pålsdtr Nordgulen. Skifte etter Gjertrud i 1770, Mons var død, men Ragnhild levde og arva heile bruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.