Gå til innhold
Arkivverket

[#35817] Heile temasida plutseleg borte??

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Eg sat nett og testa Jan sin nye ''korg'', som fungerte svært so bra, men når eg no skulle attende til temalista, får eg berre blank skjerm der temai skulle ha vbore opplista!!Ein ''bug'' eller kva?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det eg kan sjå er at det ikkje er lagt noko i korga di. Mitt neste sprøsmål er om namnet ditt kjem oppe bak DA-logoen? Har du skrive inn epost og namn og namnet ditt ikkje kjem oppe vil eg tru problemet er at du ikkje godtek cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er svært interessert i dette tilfellet ditt Lars. Eg ser greitt at du har prøvt leggja noko i korga, men utan å lukkast. Du har heller ikkje fått melding om at det ikkje lukkast. Når slikt skjer er eg mest interessert å få vita korleis det fann tak i temaet som ikkje kom i lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først no har eg på ny fått opp temalister m.m. etter at eg tok ein matauk og gjekk or programmet og gjorde ein restart. Eg var i stand til å leggja inn denne feilmeldingi utan å sjå temalista, men fekk ikkje opp sjølve lista.Det som eg gjorde for å testa korgi di, Jan, var følgjande: Eg henta opp eit tilfeldig tema innlagt av Kjellaug Petit. Eg konstaterte at det var innkomme, og so sletta eg det att, og då var det at problemet oppstod. Eg fekk då opp i feltet til høgre for DA-logoen ei melding om at eg var innlogga i debattforum som Lars E. Øyane. Denne teksten er no borte etter restarten!Eg veit om ikkje dette er oppklarande for deg, Jan?Elles var eg forundra over teksten på ''knappen'' for fjerning av tema. Der står det noko slikt som ''or av korgi''. Eg forstod teksten or samanhangen, men kvifor ''dobbelt opp'' med preposisjonar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, no oppdaga eg plutseleg at eg på var innlogga med namnet mitt, og at temalista var SYNLEG! Har du, Jan, vore inne og retta på noko sidan i ettermiddag?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...., men no må eg skriva inn att forfattar, heimstad og e-post for kvar gong eg vil nytta debattforum, og det trass i at ruta med ''ta vare på namn til seinare bruk'' er avkryssa!! Kve gjer eg feil?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Når du må skriva omatt så er det fordi nettlesaren din ikkje likar cookies. Namnet ditt m.m. ligg som ein cookie på maskinen din og eg hentar han kvar gong eg treng han. Det er den same cookien eg brukar for å vita kva som er di liste. Or av var ein feil i tekstinga som eg retta ein gong i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Til Oyanes innlegg nr. 6:...., 'men no må eg skriva inn att forfattar, heimstad og e-post for kvar gong eg vil nytta debattforum, og det trass i at ruta med ''ta vare på namn til seinare bruk'' er avkryssa!! Kve gjer eg feil?'Det samme skjer for meg i de siste dagene. Er det dette gamle problemet med 'cookies' (som jeg ikke forstaar) ? Hvis noen av disse cookies er fjernet hos meg, hvad skal jeg da gjoere for aa faa dem inn igjen slik at systemet kan virke som det skal ?PS: jeg har naa det tilbakevendende problem at systemet ikke aksepterer mine ae, oe, aa osv. naar det blir skrevet paa norsk maner. Det fungerer OK hos meg i alminnelig brevtekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Men naa virker det plutselig som det skal (dvs. med skjemaet for nye innlegg): jeg slipper plutselig aa skrive inn mine referanser hver gang. Det var da godt for noe.Cookies? Jeg har ogsaa sjekket min maskin og ser at digitalarkivets 'cookies' IKKE er fjernet hos meg. Det er vel 'noen Bergenske troll' som er ute og gaar av og til ? Men det blir mange slike cookies. Min tekniker anbefaler at jeg skal fjerne dem, delvis mht.bankkorrespondanse etc. Jeg har altsaa ikke fjernet mine cooklies, men anbefaler Jan O. at de maa 'forblive' i maskinen ? / Vennlig hilsen. Helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er berre du som kan fjerna cookies på eigen maskin. Eg berre legg dei der og så kan du eller nettlesaren din fjerna dei om de vil. Einaste konsekvensaen av å fjerna dei er at du vil koma til måtta skriva namn etc. neste gong du vil laga eit innlegg hos oss, eller bruka korga. det siste er sjølvsagt heilt friviljug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Kanskje en storm i et vannglass dette, men la gaa:Det har selvfoelgelig vaert klart at utenforstaaende ikke kan fjerne cookies fra min PC, men spoersmaalet var om digitalarkivet anbefaler oss/meg aa beholde dem, til tross for det (daarlige ?) raad jeg fikk fra en (utvitende ?) PC-tekniker som anbefalte meg aa fjerne dem.Min rapport var at den mal-funksjon som jeg og andre hadde rapportert faktisk oppstod til tross for at jeg IKKE hadde fjernet dem. Og der er det jeg mistenker at forklaringen ligger et sted i Kalfarlien i Bergen ? -Beste hilsen, Helger N. (Litt utenfor saken: mine norske banker bruker cookie-systemet aapenbart for bedre aa kunne identifisere kunden.Saa det har betydning.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det som er viktig for Digitalarkivet er at du tillet oss å senda cookies til maskinen din medan du er inn i Digitalarkivet. Om du så slettar dei etterpå, eller let nettlesaren din sletta dei, spelar i og for seg ikkje noko rolle for oss. Men gjer du det må du identifisera deg på nytt neste gong du lagar eit innlegg.Den einaste måten me kan vita kven du er når du går inn i Digitalarkivet er om me fårtillgang til cookien me har lagt hos deg sist du var hos oss. Har du sletta han, veit me ikkje. Med andre ord, for oss spelar det ingen rolle om slettar eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Jeg synes vi kanskje snakker forbi hverandre. Det ble jo fastslaatt at cookies fra digitalarkivet etc. er beholdt i min maskin og finnes stadig der. De er ikke blitt fjernet, og ikke blir de det heller.Det Oeyane forespurte om var jo hvorfor det kom blank skjerm paa temalisten, (naar cookies paa vaar side ikke kan sees aa vaere aarsak til slikt). PS: naa er det visst rettet paa (i Bergen ?)..... saa dropper vi den saken, men det eneste logiske maa vel vaere at av og til oppstaar det vel noen feil i din server, ikke her hos oss.Utenfor denne saken:(sorry) Portrettsamlingen fra Gamle Bergen er enda ikke komet frem i Digitalpensjonatet (se andre innlegg derom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.