Gå til innhold
Arkivverket

[#35837] Molde-brannen 1916 - dato?

Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Dette spørsmålet er litt på sida, men eg treng vita datoen for Molde-brannen i 1916. Kan noko hjelpa meg med det? Den står nemleg ikkje i dei leksika eg har i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hjarteleg takk! Eg visste det var like etter Bergens-brannen, men fann ikkje datoen nokon stad i farta. Nok eing gong: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Google er nyttig --- jeg søkte på ordene Molde + bybrann + 1916 og fant datoen med en gang.For øvrig skulle en her nesten tro at gnister fra Bergen ble tatt av vinden og blåst over fjellene nordover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ja, men hadde datoane vore motsett, skulle ein tru elden i Bergen kom frå Molde. For i Bergen blåste det nemleg nordavind 15. januar. Difor gjekk det som det gjekk der. Men dei sa visst at Bergen brenn, Haugesund truga. Elles er eg samd i at der er mykje nyttig søkjeverkty på nettet. Men etter å ha vore inne på Molde kommune si heimeside m/historikk og ikkje funne det der, fann eg ut å ville prøva DA. For der var eg trygg på at nokon visste det. Og etter 6 minutt! fekk eg altså svar - og det kring midnatt.Hjarteleg takk båe to. Eg har alt nytta opplysninga i ein artikkel som eg no skal senda i trykken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Au, gjorde eg deg til to no. Det var ikkje meininga, men slikt kan skje når det lid mot høgste natt og vel så det - og alt skal skje i full fart. I alle høve: Takk for hjelpa, Odd Roar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Siden vi er inne på dette, kan jeg nevne at mine besteforeldre og deres eldste datter bodde med utsikt rett mot Bergensbrannen i 1916, først på litt avstand, da synlig som et kraftig rødskjær. De fikk faktisk sin andre datter under bybrannen! De og mange andre hadde lykken med seg - brannen sluttet om morgenen kun meter fra deres bosted. Nordavinden hadde ført den dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.