Gå til innhold
Arkivverket

[#35844] Balestrand/Bergen fødd/vigd (Tenningaas)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

TENNINGAAS, Olga Kathrine, skal vera fødd i Balestrand 29.4.1910. Ho døydde 1986. Foreldri er oppgjevne til Bottolf og Synneva.Olga skal ha gift seg i Bergen kring 1930/1935 med:ASKELAND, Sigurd Bertin, fødd i Bergen 15.11.1897.Det er usikkert om Olga var busett i Bergen då ho gifte seg. Saman flytte Olga og Sigurd i 1935 til Hafslo.Er det mogeleg å finna:* Fulle namn på foreldri til Olga samt yrkestitlar?* Vigselsdato (og -stad) for Olga og Sigurd?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Olga Kathrine var født på Fødselsstiftelsen i Bergen 29. april 1910, og døpt der 9. mai 1910. Hennes foreldre var ifølge kirkeboken Ug. gaardsarb. Bottolf Eriksen Farnes, Balestrand, født 1888, og ug. Synnøva Tenningsaasen, født 1881.Jeg finner ikke Olga K. under navnet Tenningsaas i oversiktene over vigde i Bergen i folkeregisterets arkiv, og heller ikke noe utflytterkort fra Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for gode og interessante opplysningar om opphavet til Olga Tenningsaas.Når det gjeld vigsli hennar, må Olga, dersom ho ikkje budde i Bergen, ha vore busett i Balestrand, og vigsli vil normalt vera innført i kyrkjeboki der? Her du høve til å sjekka dette for meg?Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt innlegg.Då veit eg ikkje kvar me skal leita vidare etter denne vigsli...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.