Gå til innhold
Arkivverket

[#35870] Melstrøm fra Fredrikstad

Gjest Nellie Irene Reif
 Del

Recommended Posts

Gjest Nellie Irene Reif

Jeg har fått forespørsel fra Usa, om det går an til å finne Hjalmar Melstrøm,som var uekte barn født i Fredrikstad.Det er ikke mye å gå etter,men mannen som spør er pensjonist og må da være rundt 60 år.Så denne personen må være født to generasjoner før ham.Et spørsmål i blinde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei, fant under denne Lenke ca 12 med dette navne (ø/ö) de fleste fra Sverige + noen fra Hedmark,men vi trenger vell noen årstall. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nellie Irene Reif

Har fått flere opplysninger om Hjalmar Carlsson Melstrøm.Født i Fredrikstad 20 juni 1878.Sønn av Carl Magnus Andreasson og Emma Caroline Andreassdotter.Carl Magnus var født 23 Juli 1855 i Brålanda,älvsborgs Län,Sverige.Han flyttet til Norge 9 januar 1980.Emma Caroline flyttet til Fredrikstad Fra Tanum Bohuslän 15 oktober 1874.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nellie Irene Reif

Tusen takk for flott hjelp.Dette var faren ,moren og søskenene til Hjalmar.Det som blir lurt på nå er om Hjalmar var ektefødt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Nina M.Nordby

Nei Hjalmar var uekte barn av Emma. Er det Wayne som er din oppdragsgiver?Jeg har allerede et tema som går på Emma og sønnen Hjalmar 24517 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nellie Irene Reif

Beklager Nina jeg er paa ferie paa Lanzarote og er ikke hjemme foer den 7 april.Naa vet jeg at du har svart meg,saa jeg vil sjekke mailen min oftere.reif_2@msn.comTusen takk solig hilsenNellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.