Gå til innhold
Arkivverket

[#35877] Hordaland,Austrheim. Magdelie/Mageli Tomas(Tommesdtr.)

Gjest Wenche Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Waler

Hei og Godt Nyttår ! Magdelie/Mageli Tomas/Tommesdtr. f.1771,Kvalvågnes og død 1847,BørildenHvem var hennes foreldre? er Kvalvågen( Qvalvogens) det samme som Kvalvågnes? Ville være takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg.Wenche Waler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

HeiFikk den siste boken fra Austerheim nå til jul, men det var ikke så mye å finne der under Kvalvågen.Finner en mulig kandidat i denne : Thomas Larson, født 1748 på Krossøyna, gift 1767 med Anna Jetmundsdatter, født 1745 på Hopland. De var da på Kvalvågen, br.nr. 1 C. Familien flyttet så til Rebnor i 1773 og til Børilden i 1783, hvor familien er ført.Boken som omfatter Børilden kommer vel ikke ut før i November 2006. Men du har muligens noe å søke videre på.Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Det er nok riktige foreldre Hanne har funnet dersom du sammenligner med denne dåpen på FS:MAGDELIE THOMASEN FemaleEvent(s): Birth: Christening: 11 AUG 1771 Austrheim, Hordaland, NorwayParents: Father: THOMAS QVALVOGENMessages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei!Tusen takk til dere alle.Dette var til stor hjelp. Gleder meg til bind 3 kommer i nov.2006,da vil jeg og min nærmeste familie være med.Wenche Waler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.