Gå til innhold
Arkivverket

[#35881] Kva skjer - ?

Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Det går fort i svingane for tida. No får eg opp akkurat same lista enten eg vel brukar- eller arkivforum. Er det eg som gjer noko gale (igjen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Er ser at det som skjedde, var følgjande: Eg putta noko i handlekorga, og brukte deretter knappen for nye tema. Det var lenge sidan sist eg var inne her, så der var ei lang rad slike.Og dersom eg då får lyst til å gå til heile temalista, slit eg. Eg tenkjer at eg kanskje bør velje forum i - er det nedtrekksmenyen du kallar det? - men lista over nye tema blir ståande. Og i sta var ho så lang at eg oppfatta det som 'sjølve' temalista, og altså lik same kva forum eg valde.Forhåpentlegvis forsto du problemet no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det er vel litt meir krøll med handlevogna for tida, men du jobbar gjerne med det - eller skal eg beskrive fleire problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det synest gå greitt hos meg no, men eg veit eg hadde eit tilfelle tidlegare der heile korga mi forsvann. Eg forstår ikkje heilt korleis det kan ha gått til. Om nokon opplever det og i tillegg veit kva dei gjorde rett før, er eg takksam for å få detaljane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har vore gjennom forskjellige måtar å gjera ting på, aldri problem. Eg skal prøva å gjera feilmeldinga litt meir spesifikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.