Gå til innhold
Arkivverket

[#35891] Feil og stogg

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det har vore problem nokre timar, som det var litt vanskeleg å finna ut av. Eg tenkte det måtte vera i det nye, men i reliteten viste det seg at det var den vesle biten eg drog med meg frå førre versjon som gjekk galt. Men no burde det gå, i alle høve betre. Men eg har mistanke om at det er litt att, så eg skal klø meg i hovudet ei stund til. Men eg trur ikkje det skal gå altfor galt no heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde det ha kome set. Men eg rekanr i og for seg med at her kan vera ein del feil. Me er ikkje i ein situasjon der me kan setja masse av våre eigne folk til å testa. Dermed er det de som får jobben. Løna er vel at me er meir lydhøre enn mange andre institusjonar for innspel frå brukarane.Men i alle høve, eg reknar med at det snart går smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er nå kommet opp en liten boks hvor jeg må sette navn, etc.; for å kunne legge debatter i 'korga', når jeg så klikker på 'legg på plass', får jeg 'feil i hovedlökka' mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ser jeg at de temaer jeg hadde lagt i korga her om dagen er forsvunnet, men nå er dette temaet kommet opp enda jeg ikke ba om det??mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette temaet er kome opp fordi du har lagt inn eit innlegg. Men eg er svært interessert i korgene som forsvinn. Eg klarer ikkje heilt begripa logikken i det. Så den som veit kva dei gjorde før korga forsvann må gjerne fortelja historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god idé for vi liker jo å fölge med på det vi svarer på. Da jeg la et tema i korga for to dager siden, var det der da jeg sjekket. I dag var den altså tom. Men nå er det to temaer der.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå går inn i korga og så klikker på 'debatt' under for å komme ut, kommer bare siden med korga opp igjen og jeg må inn på 'nedtrekkingsvinduet' for å komme meg ut.Er det noe jeg gjör feil?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Slik det er akkurat no er det nedtrekksfeltet eller t.d Temalista rett under når du har ei liste med tema opp som får deg bort frå korga. Men eg skal sjå om eg kan gjera noko med debatt på den blåe streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det ser ut til å vere slik at ein må tilbake til korga etter å ha sett nye tema - då går det fint å skifte til heile lista og mellom forum. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.