Gå til innhold
Arkivverket

[#35928] Dødsmelding/Klokkarbok Årdal i Sogn 1949 (Seielstad)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Nanen Jeanette Philipsdotter Seielstad, fødd Stadthagen, fødd i Berlin 1886, døydde på Lærdal sjukehus 2.1.1949, men var busett i Årdal og ligg gravlagd på Årdalstangen. På støtta hennar står det: ''Ei liti jødisk kvinne som kviler i framand jord''.Syner dødsmeldingi hennar ei nøyaktig fødselsdato og namn og adresser på ervingane hennar?Syner klokkarboki for Årdalstangen kva år ho gifte seg med Thor André Seielstad?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ho var fødd i Berlin, Tyskland 25. mai 1886, og som arving står sonen David Fritz Frieländer, Tel Aviv. Ho står oppført som fødd Stadthagen, og namnet er stava 'Nanon'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for raskt og godt svar. Av ukjende orsaker vart eg ikkje varsla om svaret, so eg oppdaga det ikkje for no...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.