Gå til innhold
Arkivverket

[#35976] Cecilia Pedersdotter frå Årdal i Sogn, gift 1780 til Åretun,Lærdal- kven var ho?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Iver Paulson frå Marheim i Hafslo, fødd kring 1743, vart trulova i Årdal 12.3.1780 med:Cecilia Pedersdotter frå Årdal.Forlovarane var Jørgen Hansson og Anders Seim.Iver og Cecilia vart vigde i Hauge kyrkje i Lærdal 16.10.1780 og busette seg som gardbrukarar på Åretun lengst ute i Årdalsfjorden, men i Lærdal prestegjeld. Dei fekk fem born fødde mellom 1781 og 1787, mellom anna eit tvillingpar fødde med to dagar imellom!Det vert antyda (FT1801) at Cecilia Pedersdotter skal vera fødd kring 1751, men ho vart konfirmert i Årdal alt i 1763, so fødselsåret ligg nok nærare 1745/1746? Etter oppkallingi å døma heitte truleg mor hennar Britha.Cecilia skal òg ha hatt ei (halv-?)søster Britha Pedersdotter, fødd kring 1721.Er det nokon med lokal kunnskap i Årdal som kan fortelja meg kven som var foreldri til Cecilia (og Britha) Pedersdotter?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei!Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men vil spørre om Iver Paulsen f. ca. 1743 var sønn av Paul Ingvaldsen og Mette Larsdtr Jordanger. Iver er en av mine aner gjennom datteren Mette som ble gift med Per Jensen Natvik.Vet du hvem som var foreldrene til Mette Larsdtr og Paul Ingvaldsen?Med hilsen Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan stadfesta at Iver var son av Paul Ingvaldson (1712-1767) og Metta Larsdotter (1717-1780). Eg held for tidi på med å gjennomarbeida ættene deira, so spørsmålet om foreldri lyt me lata liggja nett no.Elles var Metta Iversdotter gift med Jens Rasmusson og ikkje med Peder Jensson...!Eg vonar framleis på at opphavet til Cecilia Pedersdotter kan finnast...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Takk for bekreftelsen på mitt spørsmål. Det var jeg som stokket om på rekkefølgen - Peder Jensson var selvfølgelig sønnen til Metta og Jens.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Jeg har en avskrift av den første kirkeboka for Årdal, men den går ikke så langt fram som til 1745. Men hvis Cecilies halvsøster Brite var døpt i Årdal, burde jeg i alle fall funnet henne. Den eneste som muligens kunne være aktuell, er en Brite Pettersdatter som var døpt i 1727. Hennes familie ser ut til å ha reist fra Årdal rundt 1735, men uvisst hvorhen. Moren til Brite het Helga eller Helen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar for nye innlegg i denne debatten.Eg stiller meg nok noko tvilande til at Britha Pettersdotter frå 1727 er søster av Cecilia.Men eg ser at ein husmann Peder Olson gifte seg i Lærdal 7.12.1743 med ei Britha Aadnesdotter. Kan dei vera foreldri til Cecilia?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.