Gå til innhold
Arkivverket

[#35984] Eggerud og Vemork

Gjest Svein Arne Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Arne Opdal

Jeg leter etter foreldre og opphav til følgende Telemarkinger: Hans Gregersen Eggerud født 1801 og Jon Jonsen Vemork født i 1782. Begge flyttet i voksen alder til Sand i Ryfylke, men søker med dette deres opphav i Telemark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Waskaas

Hei! Hvis du får tak i Tinn soga bind 2 av H.H. Einung så finner du både Eggerud og Vemork. Jon Jonsen Vemork står det om på side 691. Mvh Berit Waskaas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arne Opdal

Tusen takk for godt tips Berit, vært på biblioteket det meste av ettermiddagen idag å lest bl.a. Tinn soga (desverre ikke hjemlån). Med det uteværet var det slettes ingen dårlig plass å være (så slapp jeg unna et par lufteturer med hundene ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Som Berit Waskaas peikar på finn du Jon Jonsson Vemork og opphavet hans på side 691 i Tinnsoga band 2. Når det gjeld Hans Gregarsson er han ikkje å finne på Eggerud i Austbygde sokn, Eggerud i Atrå sokn eller Eggerud i Dal sokn, dvs. han er ikkje nemnt i Tinnsoga på nokre av desse Eggerudgardane/-plassane. Men han kan gjerne ha tilknyting til eit Eggerud likevel. Så da er mikrofilm og kyrkjeboka einaste utveg. Det blir ikkje i kveld for meg. Det kunne forresten vore nyttig å vite kva for andre opplysningar du har som knyter desse karane til Vemork og Eggerud. Når kom dei Ryfylke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arne Opdal

Hei Arnfinn, hentet fra Ernst Berge Drange's bygdebok for Sand:Gardar og ætt ble Hans Gregersen Eggerud gift med Marta Olsdtr. Tengesdal i 1827 og bosatte seg på plassen Hagen under Tengesdal.Jon Jonsen Vemork gift med Kari Andersdtr. Førnes bodde ifølge samme bygdebok også på samme gården i 1820. Overstående er mine olde- og tippoldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Takk for meirinformasjon. Hans Gregarsson er døypt i Mæl kyrkje 15. mars 1801. Foreldre er Gregar Jonsson og Gro Jonsdotter. Fadderar er Ragnhild Olsdotter, Susanne og Øystein Rollag, Ola Klonteig, Hans Olsson (s. 277 i Tinn Mini I 2). Bustad til foreldra er ikkje oppgjeven. Eg finn ikkje Hans konfirmert, derimot finn eg bror hans, Jon Gregarsson Rollag f. 1798, som konfirmant i 1819 (Tinn Mini II 1). Eg finn også Gregar (34) og Gro (24) og sonen Jon (3) som loddbrukarar på Rollag 'andet brug' i folketeljinga 1801. Dei har løpenummer 2185-2187. Far til Gregar, Jon, er også loddbrukar på same garden. Her er det meir å finne for den som leitar, men eg har diverre ikkje tid til det. Eg får berre leggje til at eg ikkje finn husstanden nemnt under ein av Rollag-gardane i Tinnsoga. Årsaka er truleg at dei ikkje var eigarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.