Gå til innhold
Arkivverket

[#36002] Petter(Peder) Petterson 1837

Gjest Anita Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Kvalvik

Finner en Petter Petterson på Vågan (Nordland) i folketellingen for år 1900. Han var født 1840 i Sverige. Kan det være rett person? Husk at alder på personene kan vike ganske mye i folketellingene.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Jensen

Hei Kjell!!! ja det kan godt være det er han, må finne det ut...jeg vet han var gift med Kari nilsen fra Askøy (floorvåg)De har en datter som heter agnes...Jeg vil gjerne vite mer om han, kansje navn på foreldrene:-) Har stoppet helt opp for meg her...Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Jensen

Hei... Alle mine tidligere opplysninger sier at petter nilsson (peter Nilsen) var født 1837 vermland i sverige (arvika) han kom til norge, og giftet seg med Kari amundsdtr(omundsdtr) f.1853. jeg vet de har en sønn Nils kornelius petersen f.1875 volda....og en datter Agnes amalie f. ca 1874 d. 29.01.1964 (ca 90 år) Peter og kari bodde en stund på voss/vossestrand...Jeg lurer på om det er mulig å finne frem til opplysninger om hans foreldre, og evt søsken...finner ingenting jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.