Gå til innhold
Arkivverket

[#36005] petter petterson?

Gjest Liv Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Jensen

Noen som kan hjelpe å finne petter(peder) Petterson..født 1837, arvika i sverige???(vermland) Gift med Kari nilsen fra Askøy (floorvåg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Jensen

Hei Elin... det stemmer nok alt det, så det må være han...tusen takk...Går det ann å finne ut noe om hans foreldre??? prøvde for en stund siden å sende inn via anbytar forum, men fikk aldri svar.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Denne karen virker litt kjent. Jeg mener å huske at han har ett eller flere barn på Voss eller Vossestrand. Ta en titt i de innskannede kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Denne karen virker litt kjent. Jeg mener å huske at han har ett eller flere barn på Voss eller Vossestrand. Ta en titt i de innskannede kirkebøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Hei Så i Emibas å fant ingen som passer med årstallet, men fant denne karen eneste uten årstall. Kansje det går ann å skjekke ut han. Nilsson, Petter Dräng (ogift man)Utvandrad 26/10 1856 från Olebyn, Ny, Värmlands län (Värmland) till Norge Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Jensen

Hei Norodd og hanne...tusen takk for hjelpen...har prøvd å undersøke litt videre, men finner ingenting...er helt ny i dette her jeg....er takknemelig for all hjelp jeg kan få....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.