Gå til innhold
Arkivverket

[#36011] Maren Tobine Bergesdotter Meling, Rennesøy, f. 1852 - lagnad? - bygdebokoppslag?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Berge Bergeson, fødd i Tysvær 1816, gifte seg med Ragnhild Jacobsdotter, fødd Falnes (Skudesnes) 1820, busette seg som plassfolk (utan jord) på Meling, Rennesøy og fekk i alle fall fire born:* Jens Jacob Bergeson, fødd Rennesøy 23.4.1849* Maren Tobine Bergesdotter, fødd Rennesøy 13.3.1852* Jacob Mathias Bergeson, fødd Rennesøy 14.2.1855* Bertha Regine Bergesdotter, fødd Rennesøy 26.1.1858Huslyden er på Meling i 1865.Dotteri Maren Tobine var i 1875 tenestejente hjå matros Johan Hermnansen i Bergen, fødd i Steigen 2.7.1846, og dei gifte seg i Bergen 2.4.1876. (Huslyden hans er diskutert i tema #18152)Etter 1876 ser me ikkje noko meir til korkje han eller ho før Maren Tobine 13.12.1892 gifte seg att hjå Byfogden i Bergen med John Gudjonsson, truleg ein islending.Lagnaden til John Gudjonsson er ogso ukjend, men i 1900 finn me att Maren Gudjonsson som enkje i Stavanger der ho var ''handlande''. Ho hadde ei dotter Konstanse, fødd i Bergen 1890, men som ikkje er innført i fødselsregisteri for Bergen!No vonar eg på at nokon med lokal kunnskap i Rennesøy, eventuelt med hjelp av ei bygdebok for Rennesøy, er i stand til å gje ei meir detaljert oversikt over denne huslyden, særleg når det gjeld Maren Tobine...!?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei Lars..Jeg har kikka gjennom bygdebøkene for Rennesøy, 3 bind, men finner dessverre ikke Meling, heller ikke i den alfabetiske oversikten over gårder og plasser. Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Mette for innlegg!Eg er ikkje kjend i Rogafylket, men eg undrer på om Meling lanskje høyrer til KVITESØY, som den gongen var ein del av Rennesøy prestegjeld?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove T Eek

I følge 1865 tellinga så bur Berge og Ragnhild i Hviddingsø skuledistrikt , det vil nok sei at dei bur på Meling , Kvitsøy . Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove T Eek

I følge folketelling 1875 for Kvitsøy , Meling så bur Berge Bergesen , strandsidder, jordarbeider og fisker f 1816 f i Tysvær , kona ikke nevnt , sønnen Jens Jakob Bergesen , sønn, matros, ( England ) f 1848 , Jakob Matias Bergesen , sønn f 1853 og datteren Maren Tobia Bergesdatter f 1850 og som fødestad på henne ; Bergen , må vel vera feil ført som oppholdstad . Datteren Berte Regine Bergesdatter f 1857 er tjener på gården Haaland, Kvitsøy . Kan ikke finne dem i 1900 tellingen for Rennesøy . Maren Tobia og Konstance er de eneste jeg finner i 1900 tellingen med etternavn Gudjons.Da bor de i Skolegaten i Stavanger .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tove for interessante innlegg. Då kan me slå fast at huslyden har tilknytting til Meling på Kvitsøy, men so er det eit spørsmål om bygdeboki for Kvitsøy har noko å leggja til? Kanskje dei i alle fall har eit dødsår for Maren Tobine? Eg ser fleire nyare kyrkjebøker for Stavanger er ferdigscanna og utlagde... Kva sokn høyrer forresten Skolegaten til?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Så vidt jeg vet, så har ikke Kvitsøy fått ferdig noen bygdebok enda. Ellers er Rogaland godt forsynt med bygdebøker. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg tror at Skolegata ligger under St. Petri menighet. Se lenke til kart Lenke,&mapcomp=;;;Skolegata;;;4014;STAVANGER;;;;;5.74567;58.9679&as=t&streetname=Skolegata&streetnumber=&postal_code=4014&city=STAVANGER Skriv inn Skolegata og postnr. 4014 så kan du zoome deg helt inn på husene. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan Arthur for nye innlegg.Eg hadde ein mistanke om at Kvitsøy ikkje har bygdebok; eg har alt vore borti eit anna problem derifrå som var vanskeleg å løysa...Elles er det godt å vita kva sokn i Stavanger ein kan starta med på leitingi etter Maren og Konstance... Men der lyt ein nok ha tolmod!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunleif Seldal

Jeg mener det finnes et 'utkast' til bygdebok for Kvitsøy på nettet; utarbeidet av Jakob Meling. Søk på Kvitsøy Bygdebok (f.eks. Google).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.