Gå til innhold
Arkivverket

[#36012] Matroslister Bergen 1875/1876

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Johan Hermansen, fødd i Steigen (Nordland) 2.7.1846, var ved FT1875 ''logerende matros'' busett i 11-114 i Bergen. Han gifte seg i Bergen 2.4.1876 med Maren Tobine Bergesdotter frå Meling på Rennesøy, men parfolket forsvinn frå Bergen...Eg finn ikkje Johan Hermansen på dei matroslistene som finst i Digitalarkivet.Finst det andre matroslister i Bergen der denne personen kan vera nemnd, og kva lagnad han fekk?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner ikke noen Johan Hermansen i registeret til sjømannsrullene for Bergen 1869-1896. Normalt ble en sjømann rulleført på det stedet han ble registrert som sjømann første gang, og det har i dette tilfellet tydelig nok ikke vært Bergen. Sjømannsrullene fra byer nærmere Steigen kunne være aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt svar. Då lyt eg leita andre stadar, men eg er ikkje so sikker på om me skal til Nordland..., kanskje Haugesund eller Stavanger kan vera like sannsynleg, på bakgrunn av kona...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for referanse til Stavanger-lista. Diverre finn eg ikkje Johan der heller...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.