Gå til innhold
Arkivverket

[#36027] CGI-error

Gjest Hallvard Bragstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hallvard Bragstad

Etter å ha skrevet svar på et innlegg, med mange referanser og oppslag, trykker jeg på knappen 'Legg inn nytt tema'.Så får jeg meldingen 'CGI-error'. Jeg trykker tilbakeknapp - og får opp sida UTEN mitt innlegg....Hadde det vært mulig å legge inn en automatisk lagringsfunksjon når man lager et innlegg? Har selv slik funksjon hos min epost-leverandør (gmail).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Du kan sjølvsagt skrive innlegget i eit eksternt skriveprogram og kopiere det når du er ferdig, men eg tykkjer det blir tungvint. I staden har eg gjort meg til vane å lage ein kopi til utklippstavla før eg legg på plass innlegget (ctrl c) så har eg det klart til innliming (ctrl v) viss eg må prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg kan nok ikkje laga noko slikt. Når du skriv eit innlegg skjer det i nettlesaren din. Medan du skriv har ingen kontakt med servaren vår og såleis har eg ingen ide om kva du skriv. Det er først når du trykkje på knappen at programmet ditt tek kontakt med sevaren vår og overfører det du har skrive. Hos meg er det slik at om eg då får feil og brukar tilbakeknappen ligg det eg har skrive der. Elles er sjølvsagt Aase sin metode god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg får rett som det er opp denne feilmeldingi CGI Error og spekulerer på kva orsaki kan vera?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Min erfaring med dette vinduet var tidligere at det ikke var mulig å lime inn hverken '*.doc'-eller '*.rtf'-tekst. (Mener å huske at jeg fikk melding om 'cgi-error'). I den grad det har vært nødvendig har jeg derfor holdt med til '*.txt'-formatet når jeg ville klippe og lime tekst til et innlegg. Mulig det er annerledes nå - eller hur?M;vh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

I utgangspunktet spelar det ingen rolle kva format word-dokumentet har. Men det er ikkje lurt å forsøka seg på fikse formateringar i word; dei vil uansett ikkje koma med. Dette er skrive i word .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

I det siste har meldinga CGI-error dukket opp svært ofte hos meg, ikke først og frems når jeg skal poste innlegg (selv om det har skjedd da også), men når jeg klikker på et debatt-tema. Jeg tror ikke feilen ligger hos meg, og det viser seg jo også at flere plutselig har samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Problemet ligg ikkje hos deg. Problemet er at ting frå oss ikkje når fram. Det akn vera nettverksroblem, men det kan ogsåvera altfor hard belastning hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.