Gå til innhold
Arkivverket

[#36039] Elise Sundsvoll,Vega

Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

Eg skulle gjerne ha visst kor det vart av Elise Andersdatter Sundsvoll f1858 på Vega datter av Anders Olsen Sundsvoll og Lovise Ulriksdatter Eidem Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Hva betyr 'kor det vart av'? Jeg ser Elise Johanna Randine f. 1858 dtr. av Anders Olsen og Lovisa Uldriksdtr. Sundsvold Vega (g. 1846 Vega). Elise konf. 1873 Sundsvold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Hei og takk for respons. Med kvar vart det av meiner eg om det er nokon som veit noko om ho seinare en konfirmasjon som vi har her Mvh Gunnar s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Eg tar fram Elise Andersdatter en gang til. Hvem kan hjelpe meg for å finne noe mere om henne. Ho må da vel finnes en eller annen plass. Håper noen kan hjelpe meg et skritt eller to videre Med vennlig hilsen Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn H Nyheim

Se Svein Edvardsens skifteutdrags-bøker:Skifte 1880 etter Anders Olsen nevner en dtr Eline 17 år (=Elise?), men skifte etter Lovise i 1892 nevner ikke noen Eline/Elise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gunnar Sødal

Det ser ut til å være vanskelig å finne noe om Elise, men jeg spør nå om det er noen som kan gi meg et tips hvordan jeg videre skal gå frem. Det må vel finnes noe en eller annet sted om når hun døde. Jeg ber fortsatt frimodig om hjelp Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gunnar Sødal

Ennå en gang ber jeg om råd hvordan jeg skal finne Elise.Er hun død tidlig så må vel det kunne finnes noe sted. Kan noen hjelpe meg? Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Gunnar Sødal

HjelpKven kan hjelpe meg å finne ut kvar det vart av Elise. Ingen veit n oko om henne. Kn nokon gje meg tips korleis eg kan gå fram for å finne noko meir om henne? Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.