Gå til innhold
Arkivverket

[#36045] Aner frå Herøy/Dønna/Tjøtta

Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Kvaløy

Eg prøver å fylle noen opne hol på slektstreet mitt i samband med mine helgelandske aner.Jakobie Marie Winther, født i Nesna i 1839, død i Nærøy (Kolvereid) i 1925. Ho vart gift med Lorents Iversen Skaftnes. Eg skulle gjerne hatt hennar aner. Eg kan også tilføye at stavemåte på namna hennar varierer sterkt.Anders Hanssen Skage, født ca. 1823. Oppgis å vera 46 år i FT 1865. Gift med Ane Johanne Jakobsdtr. Født ca. 1821, frå Tjøtta. Vidare oppgis det at Anders Hanssen er født i Nærøy. (Eg har undersøkt alle bygdebøker frå Nærøy, men finn han ikkje der. Mogeleg hans foreldre også var frå Helgeland?) Dei har 3 born i FT 1865, blant anna Kirsten Marie(1862-1923). Dei er busett som husmenn i ”Skagasøen” Herøy. (Dønna?) Alle tre borna oppgis å vera født i Stamnæs. Kirsten Marie vart gift med Johan Skaftnes (son av Jakobie Marie Winther) Kirsten og Johan var foreldre til min oldefar.Eg skulle gjerne hatt alt av opplysningar om desse tre personane, først og fremst aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Jeg ser: f. 4/2 1848 Christian Lund, sonn av Johan Sevaldsen Tonsvig Nesna og pike Ane Johanne Jakobsdtr. Uren (Stamnes Kirkebok). f. 24/1 1854 Maria Jacobia, dtr. av Anders Hansen Tomervig og pike Ane Johanna Jacobsdtr. ib. (Stamnes kirkebok). Ogsaa gift 1854 Stamnes 15/10, Anders Hansen 30 aar f. Naeroy sonn av Hans Hansen, og pike Ane Johanna Jacobsdtr. f. ---30 aar dtr. av Jacob Jonasen. Disse fra ei bok jeg har med 'typed entries'. Anne skulle vaere f. Tjotta og jeg ser en f. 1823 dtr. av Jacob Jonsen! Har ikke sett original kirkebok for aa se at Jonasen er riktig. Anders skulle vaere f. Naeroy men Vikna kan ogsaa skjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Takkar for alle opplysingar. Når det gjeld Jacobie Marie var lenken ei rein openbaring, med ei fantastisk mengde informasjon! Ser ut som opplysingane om Anders Hanssen og Ane Johanna stemmer, da dei også hadde ei dotter, Maria, født i 1854. Tydelegvis hadde Ane Johanne ein son før ekteskap, Christian Lund. I FT 1865 Kristian Johnsen 17 år. (Det står riktignok 'deres søn' i FT) Når det gjeld Anders Hansen reagerer eg på opplysinga om 'Tomervig' Mogeleg dette er ein stad i Stamnes, men vi finn også staden Tømmervik i Nærøy. (NBB VI s. 606) Eg finn ingen Hans Hansen der, men derimot ein Hans Olsen frå Skei, Leka. Truleg ikkje far til Anders Hansen. Eg har ein Hans Hansen på slektstreet, frå Lauvøya, Vikna, født i 1796, som kan vera far, men det blir sjølvsagt berre rein spekulasjon. Her er det vel berre å byrje med kyrkjebøkene! Takk for all hjelp så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Hei!Tror du vil finne Tømmervik i nesten alle kommunene. Og den i Stamnes ligger i dag i det som er Leirfjord kommune.Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.