Gå til innhold
Arkivverket

[#36050] Thomas Knutson, f. 1787(?) - frå Vang i Valdres til Urnes i Sogn - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for Kinserdalen under Urnes i Hafslo syner ein enkjemann på lægd:Thomas Knutson, 79 år, fødd i VangThomas Knutson døydde i Hafslo 23.6.1869 og var då 83 år gamal.Truleg er det same Thomas Knutson me finn i 1801 som 12 år gamal tenestedreng på Holsete i Årdal. Han var ikkje fødd i Årdal!På FamilySearch ser eg at ein Knut Olson med kona Ingrid Andersdotter fekk mange born, m.a.:* Thomas Knutson, døypt i Vang 25.3.1787* Ingrid Knutsdotter, døypt i Vang 24.1.1790* Thomas Knutson, døypt i Vang 24.3.1793FT1801 for Vang syner huslyden som kårfolk på Dalsøygarden med fem born, m.a. Ingrid og den yngste Thomas.So er spørsmålet: Døydde den eldste Thomas Knutson i ung alder, eller var det han som flytte til Sogn? Er det nokon med lokal kunnskap som kan gjera greie for dette?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Østbye

Kansje var han soldat i Sogn og ble værende der? Jeg har et slikt tilfelle i min slekt hvor en Tron Jørgensen var døpt i Vang i Valdres, men i 1801-tellingen var han National soldat og samtidig dreng på prestegården i Vik i Sogn, så ble han gift på Fjærestad. Var det f.eks. soldatforlegning ev. garnison på Urnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.