Gå til innhold
Arkivverket

[#36051] Nils Andersen og Gudrun Nordahl - 1920 frå Bergen(?) til Brooklyn- kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gudrun Christofa Andersdotter Nordahl, fødd i Bergen 12.9.1892, var ei tid butikkdame i Bergen, men utvandra til Amerika i 1920. Ho fór då til Brooklyn, N.Y. og skal vera gift kring 1924 med ein Nils Andersen som ifølgje FT1930 skal vera fødd i Noreg 1898 eller 1899 og som òg utvandra i 1920. Nils var husmålar, og dei budde i Brooklyn, NY der Gudrun døydde i august 1971. Truleg er Nils den Nils Andersen, fødd 16.12.1895, som døydde i Brooklyn, NY i desember 1972.Er det nokon Brooklyn-ekspertar som kan bistå med hjelp til å finna fleire opplysningar om dette parfolket, som t.d. det norske opphavet til Nils Andersen og vigsli deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Kristin Øveraas

Se på denne Bergens-familien: LenkeHer har du også en Nils Andersen, som er født i Bergen i 1897, og i 1900 har han tre brødre som er sjømenn. Hans fjerde bror Halfdan emigrerte til Brooklyn og etablerte familie der fra 1913 og utover. Hvor de andre søsknene ble av, vet jeg foreløpig ikke. Jeg leter nemlig etter Halfdans slektninger for hans amerikanske etterkommere. Si derfor fra dersom du finner ut at din Nils mot formodning skulle være denne Nils!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.