Gå til innhold
Arkivverket

[#36057] Feil i databaseveljaren

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Me har problem med databaseveljaren. Den er difor kopla ut. resten av systemet fungerer, men det er vel litt vanskeleg å finna tak i databasar. Eg arbeider med problemet og vonar det ikkje skal ta altfor lang tid å få veljaren attende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No ser det ut som om det fungerer att. Men fordi eg ikkje heilt forstår korleis feilen oppstod er eg litt på tå hev. Så me får sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

I går hadde jeg sant nok problemer med döde i Hammers - satte opp valg og kom meg rett og slett ikke ut. Hver gang fikk jeg opp en 'feil' i systemet. Det endte med at jeg slo av og på datamaskinen, for det hjalp absolutt ikke med noe annet. Trodde det var feil fra min side, så jeg nevnte ingenting om det.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingvard Skarvatun

Diverre verkar ikkje databaseveljaren. Berre deler av biletet kjem opp og ordet 'feil' Lykke til med utbetringa! Ingvard S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

...ikke helt. Har problemer med 'Døpte i Lier 1813-1824 og 'Døpte i Lier 1764-1777'. Får bare ordet 'Feil' i øverste venstre hjørne på skjermen. De andre databasene for Lier fungerer greit.Mvh Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.