Gå til innhold
Arkivverket

[#36064] Gruppe/Fylke

Gjest Ketil Firing Hanssen
 Del

Recommended Posts

I brukerforumet er det ikke lenger synlig hvilken gruppe (dvs. fylke) et innlegg evt. har blitt lagt inn under. Forfatteren av et nytt tema tar ofte for gitt at leseren kan se hvilken gruppe innlegget hører til, slik at verken tittelen på temaet eller selve innlegget inneholder denne informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Jeg syntes også dette med visning av fylker var uvant, samt litt kronglete, etter en ellers så vellykket omlegging.Men vi kan jo (som du sikkert også har oppdaget) gå inn i det midtre øverste feltet i Brukarforumet. Derfra får vi de 50 siste meldinger fra ønsket fylke. Tok en tid før jeg ble vant med dette, men fylkesvis mener jeg det er forbedring - 50 innlegg vises, i stedet for kun et fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er det mulig jeg misforstår, men lurer dere fremdeles på hvor fylkene som gruppeinndeling har tatt veien?Fylkene har ligget der de skal ligge hele tiden i 'gruppe'-boksen ved siden av 'forum'-boksen. Når en så har valgt seg et fylke og får listet temaene i det fylket står det 'Brukarforumet. Gruppe: [fylke]' helt øverst på siden.Var det dette dere savnet, eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok misforstått...Når man er inne i en debatt, står evt. stikkord under tematittelen, mens evt. gruppe ikke er oppgitt. Gruppe falt ut etter omleggingen av debatttprogrammet. I arkivforum er fremdeles gruppe (dvs. arkiv) oppgitt inne i debattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok misforstått...Når man er inne i en debatt, står evt. stikkord under tematittelen, mens evt. gruppe ikke er oppgitt. Gruppe falt ut etter omleggingen av debatttprogrammet. I arkivforum er fremdeles gruppe (dvs. arkiv) oppgitt inne i debattene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg legg meg flat. På mysteriøs vis har dette temaet unngått meg. Eg forstår kva du meiner og eg skal sjå å retta det så snart eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.