Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Januar 16, 2006 Del Skrevet Januar 16, 2006 I brukerforumet er det ikke lenger synlig hvilken gruppe (dvs. fylke) et innlegg evt. har blitt lagt inn under. Forfatteren av et nytt tema tar ofte for gitt at leseren kan se hvilken gruppe innlegget hører til, slik at verken tittelen på temaet eller selve innlegget inneholder denne informasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Januar 24, 2006 Del Skrevet Januar 24, 2006 Denne henvendelsen engasjerte tydeligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 ... andre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ellef Ellefsen Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Jeg syntes også dette med visning av fylker var uvant, samt litt kronglete, etter en ellers så vellykket omlegging.Men vi kan jo (som du sikkert også har oppdaget) gå inn i det midtre øverste feltet i Brukarforumet. Derfra får vi de 50 siste meldinger fra ønsket fylke. Tok en tid før jeg ble vant med dette, men fylkesvis mener jeg det er forbedring - 50 innlegg vises, i stedet for kun et fåtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per Harald Jonson Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Engasjerer er kanskje litt sterkt, men jeg har lurt på hvor fylkene ble av...mvh pH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Nå er det mulig jeg misforstår, men lurer dere fremdeles på hvor fylkene som gruppeinndeling har tatt veien?Fylkene har ligget der de skal ligge hele tiden i 'gruppe'-boksen ved siden av 'forum'-boksen. Når en så har valgt seg et fylke og får listet temaene i det fylket står det 'Brukarforumet. Gruppe: [fylke]' helt øverst på siden.Var det dette dere savnet, eller misforstår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Du har nok misforstått...Når man er inne i en debatt, står evt. stikkord under tematittelen, mens evt. gruppe ikke er oppgitt. Gruppe falt ut etter omleggingen av debatttprogrammet. I arkivforum er fremdeles gruppe (dvs. arkiv) oppgitt inne i debattene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Du har nok misforstått...Når man er inne i en debatt, står evt. stikkord under tematittelen, mens evt. gruppe ikke er oppgitt. Gruppe falt ut etter omleggingen av debatttprogrammet. I arkivforum er fremdeles gruppe (dvs. arkiv) oppgitt inne i debattene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 Eg legg meg flat. På mysteriøs vis har dette temaet unngått meg. Eg forstår kva du meiner og eg skal sjå å retta det så snart eg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Januar 31, 2006 Del Skrevet Januar 31, 2006 No burde fylke vera på plass att. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts