Gå til innhold
Arkivverket

[#36075] 1. personen i FT, kirkebøker står inne i grå/blå overskrift.

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Første personen jeg får opp i FT og kirkebøker står listet inne i den blå/grå headingen. Dette gjør at jeg nesten alltid overser personen.Det er heller ikke alltid at personen man velger får det grå/blå feltet som gjør at det er lett å se. Før var navnet uthevet.Er det mulig å få gjort noe med dette ?Tenkte jeg skulle legge ved 2 lenker så du kunne se det, men nå kommer jeg ikke inn på noen FT: feil.Ellers får jeg veldig titt og ofte beskjed om: The connection has timed out. The server at digitalarkivet.no is taking too long to respond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kan dere overføre innlegget til arkivforum. Det har havnet i feil forum. Da jeg begynte å skrive var jeg i arkivf. Jeg måtte sende 8 ganger får den gikk inn, og så havnet den feil sted av en eller annen grunn.Nå får jeg blå side igjen da retteinnlegget kom opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei !Jeg kommer bare inn på debatten, ellers står det FEIL oppe i venstre hjørne når jeg prøver på noe annet, eks FT.Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Normalt hjelper det lite å skriva noko som eg skal lesa i Brukarforumet, eg les det nesten aldri. Men no såg deg det og flyttar innlegget. Alt du beksriv, Berit, har å gjera med at sambandet mellom deg og oss er tregt. Eg har følgt med på servaren vår siste halvtimen om han har problem. Han har gått jamt mellom 20 og 25% belasting. Alle forespørslar er blitt effketuert med det same. Derimot var det tilløp til kø for ca. ein knapp time sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nei.Sjekket med søk på Ole (landsomf.), valgte Østfold, og første stedet på lista. Det grå markeringsfeltet står parkert over første Ole på lista.Men, fortsettelsen ser ut til å virke (markeringen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei og takk for svar.Om jeg forstår det riktig så er det tregheten på nettet som skal være årsak til dette problem ?Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er i alle høve den einaste tilfelle eg har opplevd noko slikt. Ein reload på sida hjelper sikkert. Eg går ut frå at det er i debatt du får ei slik side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei og takk for svar !!Jeg gikk inn og slettet alt som hadde med DA å gjøre, tømte logger og tempinternett.Tok alt inn på nytt og nå fungerer det.Det burde jeg egentlig ha tenkt på før selv, men er vel litt ivrig.Med vennlig hilsen Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.