Gå til innhold
Arkivverket

[#36131] Peder Iverson Husum, f. Sogndal 1781 - kvar var han av? - haugianar? - Romsdal?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Peder Iverson Husum vart døypt i Sogndal 11.5.1781 som yngst av elleve søsken, deriblant to Peder'ar som båe voks opp. Foreldri var Iver Pederson Husum og Kari Einersdotter (Tørvi).Peder d.y. budde framleis heime på Husum (Hausa) i Sogndal i 1801, men forsvinn sidan frå bygdi. Kanskje fór han med haugianarane til Romsdalen? Eller vart han soldat i svenskekrigen?Eg vonar at einkvan der ute sit med lykkjelen til dette problemet og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

På FamilySearch finner jeg dette innsendt av et medlem av kirken.Der står det at han døde 25.12.1841.Kanskje verdt å sjekke nærmere? Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Samme kilde har også registrert et ekteskap 19.01.1802 i Sogndal med Gunilde Erlendsdtr. Hundere.Har innsenderen blandet sammen de to brødrene? [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100019866628&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeHer er forøvrig samme informasjonen på Ancestral File.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for innlegg!Eg trur nok diverre at innsendaren her har blanda i hop dei to brørne. Peder d.e., fødd 1763, var gift nettopp med dei to søstrene som er nemnde, og han d. i Sogndal i 1841. Den datoen som eg har for dødsfallet hans, er rett nok ein annan (5.10.1841), men det er nok ''same person''.So, Peder d.y. må me no leita etter ein annan stad...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.