Gå til innhold
Arkivverket

[#36156] Frå Fræna til Webster i N Dakota

Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Eg har til no ikkje forsøkt meg på emigrantar. Men eg har sett mange i debattforumet som som er veldig dyktige til dette. Eg har derfor god tro på å få hjelp.Nokre private notatar seier at Marie Størksdotter, fødd 1872 på Bjørnsund i Fræna, reiste til Amerika, truleg på 1890-talet. Ho skal ha blitt gift med ein Jon Hatle, han truleg frå Hatle i Fræna. Eg har diverre ikkje farsnamnet til Jon, slik at han er ikkje identifisert. Dei skal ha halde til nær Webster i N Dakota. Ein meiner å kjenne til to søner dei har fått, Julius Edgar og Meinford. Den førstnemnde skal ha gifta seg ca 1923, den sistnemnde vere død ca 1940Truleg har dei gifta seg og fått borna i Amerika, men sikker er eg ikkje.Er det folketeljingar i Amerika ein kan søke i? Eg har gjort spede forsøk på å finne utreisa, utan å lukkast.Er det nokon tips å få slik at ein kan identifisere denne Jon Hatle, samt finne ut meir om familien?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

1920-census, Easter, Perkins, South Dakota.John J. Hatle, Head, 52 år gl., f. i Norge, immigrerte i 1886, naturalisert 1915, 'Farmer - General Farm.Marie, Wife, 47 år gl., f. i Norge, imm. 1893, nat.Julius E., son, 22 år gl., ugift, f. i SD.Johnnie M., son, 6 år gl., f. i SD.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

1930-census, Easter Township, Perkins County, SD.John J. Hatle, Head. 62 år gl. Giftet seg 27 år gl. Imm. 1886. 'Farmer'.Marie, Wife, 57 år gl., giftet seg 22 år gkl., imm. 1893.Minford, son, 16 år gl., ugift, f. i SD. Neste husstand:Julius E. Hatle, Head, 32 år gl., gift 28 år gl., 'Farmer'.Ethel, Wife, 27 år gl., giftet seg 22 år gl., f. i SD av foreldre f. i Iowa.Donald J., son, 3 år gl., f. i SD.Dennis A., son, 3 år gl., f. i SD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Iren Neergård

South Dakota Births, 1856-1903 Record Name: Julius Edgar Hatle Gender: Male County: Day Mother's Name: Marie Bjornsund Father's Name: John Hatle Birth Date: July 20, 1897 File Date: January 30, 1959Social Security Death Index RecordJulius Hatle SSN: 503-36-9903 Last Residence: 57644 Meadow, Perkins, South Dakota, United States of America Born: 20 Jul 1897 Died: Oct 1975 State (Year) SSN issued: South Dakota (1953 )Name: Dennis Hatle SSN: 504-16-6980 Last Residence: 57375 Stickney, Aurora, South Dakota, United States of America Born: 23 Aug 1926 Died: 24 Mar 1997 State (Year) SSN issued: South Dakota (Before 1951 )Name: Donald J. Hatle SSN: 504-16-6801 Last Residence: 57004 Beresford, Union, South Dakota, United States of America Born: 23 Aug 1926 Died: 24 Dec 1992 State (Year) SSN issued: South Dakota (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Fra US WW11 Army Enlistment Records 1938 - 1946:Name: Donald J HatleBirth Year: 1926Race: White, citizenNativity State or Country: South DakotaState: South DakotaCounty or City: Perkins Enlistment Date: 23 Sep 1946Enlistment State: MinnesotaEnlistment City: Fort SnellingBranch: No branch assignmentBranch Code: No branch assignmentGrade: PrivateGrade Code: PrivateTerm of Enlistment: Enlistment for the duration of the War or other emergency, plus six months, subject to the discretion of the President or otherwise according to law Component: Selectees (Enlisted Men) Source: Civil LifeEducation: 3 years of high school Civil Occupation: Geographer Marital Status: Single, without dependents Height: 89 Weight: 990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

heisann, dette var ikkje lite på så kort tid. Takk til alle. Eg trur eg no veit kven Jon Hatle er, her er utreisa LenkeParet gifta seg truleg 1894-1895 i Amerika. Klarer nokon å finne giftemålet? Nok ein gong mykje takk.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de giftet seg i South Dakota, finner jeg foreløbig vielser først fra 1905.Finner imidlertid dette: South Dakota Death Index, 1905-1955 Record Name: Johnny M Hatle Death Day: 18 Death Month: Jan Death Year: 1941 County: Perkins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid lett å finne så mye. Men her dukker det stadig opp noe nytt, lærerikt og artigt.Donald og Dennis gifter seg.Dakota Marriages, 1905-1949 Record Name: Dennis Hatle Age: 23 Gender: Male Spouse: Carol Johnson Marriage Date: 20 Nov 1949 Marriage County: Perkins County of Residence: Perkins Post Office: MeadowCarol Johnson fra Bison, Perkins er 18 år. De gifter seg i Bison.Name: Donald J Hatle Age: 21 Gender: Male Spouse: Dolores M Grone Marriage Date: 1 Aug 1948 Marriage County: Perkins County of Residence: Perkins Post Office: MeadowDolores M Grone er fra Bison, Perkinsog er 21 årDe gifter seg også i Bison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Johansen

Hatle er et så uvanlig navn at det neppe er mange i USA som heter det. I Webster bor (Tekst er fjerna fordi dette er opplysninger om nålevende person. Red.). Ring henne da vel, og hør om du har kommet til rette adresse idag. Husk tidforskjellen på 7 timer ( etter oss) MVH. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Perkins Co., SD er eit svært tunt befolka område, og eg er overtydd om at eit brev til:Perkins County Historical SocietyDorothy Haugen13645 180th AveBison, SD 57620vil gjera nytte for seg...!Lukke til!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Eg takkar så mykje for alle innlegg, eg er imponert. Bygdebokskrivar blir tilfreds, det var han som var ute etter opplysningane.Eg veit for augneblinken lite korleis de finn fram. Er det åpne basar alle kan søke i? Kan nokon henvise til eit tidlegare tema i forumet om korleis finne emigrantar?Enno ein gong mykje takkKnut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tema 13700: VEILEDNING - Slik finner du de umulige Amerika-emigrantene Lenke. Men det forteller også hvordan du finner de som ikke er 'umulig' også.Det jeg har bidratt med har jeg funnet på Ancestry.com som er en betalingstjeneste. Mye kan også finnes på Rootsweb.com som er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.