Gå til innhold
Arkivverket

[#36162] Guldbrand Tommasen/Johanna Berntsdtr. - Rørdal, Solund i 1818/20 - Frå kvar ?

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Guldbrand Tommasen og Johanna Berntsdtr. finnes under Rørdal i Solund. Men eg har ikkje funne ut kvar eller når dei vart gifte, ei eller om dei fekk fleire born andre stader enn då dei budde i Rørdal. Heller ikkje er dei funne døde i Gulen eller Askvoll.Ref. Solund Bygdebok: Dei er ikkje skrevne vigde i nokon av soknene. Under Rørdal finst dei i 1818 og 1820. Dei hadde ei dotter her.1) dødfødd dotter, f. 1818: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223517700&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke2) Ingeborg Marie, f. 1820: Lenke. Ho gifta seg i 1851 med ein Claus Pedersen: Lenke (og då er vi inne på denne debatten, #10784: Lenke – ref. innlegg (3) der, då foreldre til Claus Pedersen kan vere / er desse: Lenke). (Peder Knutsen er skreven Risøy, Gulen der han vart oppdratt).== Kan dei t.d. ha kome frå Aurdal / Slidre (Oppland) ? Der finnes i alle fall et par Gulbrand Tomesen/Tommassen i ”høveleg alder” (Lenke f. 1776 Lenke OG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Gunnar Hauger

Gudbrand Tomasson på Landmark i Aurdal kan du i hvert fall avskrive. Han er min tipptippoldefar og ble boende på Landmark til han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for opplysninga.Kanskje nokon andre kjenner til G.T. på Ranesæter i Slidre sin lagnad ?M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Hauger

Skjebnen til Gudbrand Tomasson på Ranesæter (Ranisete) kjenner jeg ikke til. Men det er nok han som (i følge en avskrift av kirkeboka for Slidre) ble døpt 30/1-1785 i Hegge kirke i Øystre Slidre. Han var født utenfor ekteskapet, foreldrene er oppgitt som Tomes Gulbrandsen Røyne og Barbro Finkelsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk til deg Gunnar for nye opplysningar!Hadde berre giftarmålet til Gudbrand 'dukka opp' !M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Johanna Bendtsdt har jeg funnet en kandidat fra Röros: LenkeDet er noen flere i FT 1801, men det er i N. Tröndelag, Nordland og V. Agder.Dette blir nok en vanskelig nött å knekke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Har nok inga løysing på floken, men kan opplysa at Gulbrand Tomasson var komen til Rørdal i 1805. Då vert han nemleg konfirmert og Rørdal er garden der han bur.Johanna ser eg ikkje noko til i konfirmantlistene.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk til Alf for opplysning om konfirmasjonsåret.Det skulle tyde på at Gulbrand Thomasson skal vere f. kr. 1790, så då skulle kandidatane mine i innlegg (1) vere for gamle. Men kvar var han ved FT1801? Og kvar vart han gift?Det finnes ein kandidat på Kongsberg: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=59&filnamn=f10604&gardpostnr=860&personpostnr=4441&merk=4441#ovre>LenkeNår det gjeld Johanne finn vi ei under Tomeseth, Indre Holmedal ved FT1801? Lenke, men ho gifter seg truleg i 1822:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei!Trekker denne fram att i håp om at nokon kan kjenne att dette paret!Alle innspel mottas med takk!MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.