Gå til innhold
Arkivverket

[#36172] Henrik Richard Knutsen (f. 1852) på Vik i Hadsel -lagnad til han og konene hans?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1900 syner denne huslyden på Myrvolden under Vik i Hadsel, Nordland:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Henrik Knutsen hf g Husmand m. j. Fisker 1852 HadselMartha Knutsen hm g Husmandskone 1865 HadselNelson Henriksen s ug Søn 1896 HadselHalfdan Henriksen s ug Søn 1898 HadselAnton Henriksen s ug Søn 06.05.1900 HadselEline Henriksen d ug Datter 1888 Hadsel~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Henrik Richard Knutsen var fødd på på Holmsnes i Hadsel 15.4.1852 og gifte seg første gongen i Hadsel 10.10.1887 med Ida Andrea Olsdotter, fødd på Stene i Bø 24.1.1866. Ho døydde, og Henrik gifte seg att i Hadsel 29.5.1896 med Martha Lovise Hansdotter, fødd på Rå i Hadsel 28.5.1865.Eg har funne desse datoane i dei skanna kyrkjebøkene for Hadsel, MEN eg har IKKJE funne dødsfallet til Ida Andrea Olsdotter i Hadsel mellom 1888 og 1896! Er det augo mine det er noko gale med?Er det nokon med lokal kunnskap i Hadsel som kan hjelpa meg med:* Datoar og stadar for dødsfalli til Henrik og båe konene hans?* Kor mange born var det i denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Henrik og Ida fikk også datteren Ida Henriette f.27.09.1892, hjemmedøpt 09.10 og dåp bekr. i kirken 09.10.1892. Bosted var da Holmsnes.Barnet død 01.10.1893 og ble begr. 08.10.1893.Se post nr. 82 her.Lenke. Ida Andrea har da dødd etter 27.06.1892. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, da skjedde det igjen. Lenken skulle vise til skannede kirkebøker for Hadsel, døpte side 21/22 post 82, i Hadsel Ministerialbok 1891-1903 Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Et barn til: Kristian Dahl, f. 18/4 1890, Vik. Feilaktig ført som kvinnekj. se døpte nr. 32/1890, rettet og ført etter mannkj. 40/1890.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune og Pål for nyttige tilleggsopplysningar!Då fekk altso Henrik Richard og første kona Ida Andrea minst tre born i lag, og når me ser at siste barnet heitte Ida Henrikke, oppkalla etter mor og far, ligg det svært å tru at mori døydde anten i barselseng eller kort tid etter (før dåpen), men kvifor ho ikkje er innskrivi i dødsregisteret, er eit stort mysterium... Ho er heller ikkje innført i Bø, der ho var fødd... Kan ho ha vore på eitt eller anna sjukehus? I so fall kvar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kom i føregåande innlegg i skade for å kalla dotteri for Ida Henrikke; det var sjølvsagt Ida Henriette, men oppkalla etter båe foreldri var ho likevel!Ved meir leiting finn eg at Henrik Richard Knutsen og andra kona Martha Lovise ogso fekk ein son Harald Martin, (tydeleg òg oppkalla etter båe foreldri,) fødd som husmannsbarn på Vik i Hadsel 17.8.1903. So veit me i alle fall at dei framleis budde på Vik i 1903.Framleis vonar eg at einkvan er i stand til å hjelpa meg med svar på spørsmålet om dødsfalli...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Det nærmeste sykehuset var Stokmarknes i Hadsel dvs. bare rett over sundet fra Holmsnes. Sykehuset har røtter tilbake til 1700-tallet iflg. heimeside til teknisk avd. ved sykehuset. Hvis det var psykisk sykdom ser det ut til å være Reitgjerdet i Trondheim som ble brukt har også sett personer fra Bø som døde i Sandviken, Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.