Gå til innhold
Arkivverket

[#36260] ROLF A. ANDERSEN f. 9.2- døpt 7.5.1916 MOLDE

Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

BOSATT I MOLDE ?? Søker etter noen som kjenner til ROLF A.Andersen, sønn av Postledsager Annæus Andersen og Kathinka Andersen f.Hansen. Disse 'er' bosatt i MOLDE. Rolf ble konfirm.10.5.1931 i Molde. Alle opplysninger om familien og etterkommere er innteresant.Spesielt etterkommere av Rolf da de sansynlig lever, så jeg kan ta kontakt. MVH Gunnar A.Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Vil på førehand minne om at det ikkje er lov å legge ut opplysingar om nolevande personar på Digitalarkivet sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Rolf Annæus Andersen død 24.01.1990. Gravlagt i Molde (Nedre kirkegård.Kanskje den Rolf Andersen som dreiv kiosk i Blåsenborg på Bakken i Molde? I så fall meiner eg å hugse at han hadde 2 søstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei John. Takk for opplysningene. Rolf som hadde denne kiosken har jeg stor tro på da både min far, onkel, og bestefar, gikk det rykter om hadde vært i en 'butikk' å kjøpt tobakk der 'visnok' bestefars bror skulle ha jobbet og likheten skulle vært 'slående'. Jeg har opplysninger om at han hadde 3 søstre,født i Bergen,konf. i Molde.MVH Gunnar A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har de meir informasjon de skulle ha utveksla, foreslår eg at de gjer det på epost - de er lovlæg nær grensa i (2) no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Jeg ser poenget,og hadde tenkt å reorg.spørsmålet om noen kjente til om det fantes adressebøker for Molde.E-Mail; gamyhre@smartcall.noMVH Gunnar A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Ingunn Selnes

Romsdals Sogelag har i sine kjeldeskrift Romsdals amts adresselister fram til 1911, så det hjelper vel ikkje her. Sjå www.romsdal-sogelag.no/ Hilsen fra Randi Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.