Gå til innhold
Arkivverket

[#36265] Knut Olsen, f. 1732, skoflikkar frå Trondheim til Bergen - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette kan høyrest ut som ei ''nål i ei høystakk'', men eg vonar og trur det likevel er mogeleg å finna ut kven denne karen var:Knut Olsen, ifølgje Undersøkelseskommisjonen Bergen 1804/1805 var han då 73 år gamal og fødd i Trondheim, og då han døydde i Bergen 18.3.1807, vart alderen oppgjeven til 75 år. Rett nok står det i 1801 at han då var 60 år, men eg trur meir på det som kjem fram i 1804/05 og 1807 og at han er fødd kring 1732!Knut var gift to gongar i Bergen, første gongen i 1781 med Anna Nagel Jensdotter Bremer (1740-1801) frå Hafslo i Sogn.Eg ser at FamilySearch har fleire mogelege ''kandidatar'', inkl.:* frå Sterten i Statsbygd (1731)* frå Sognæs i Støren (1731)* frå Roknæs i Meldal (1733)Kan det vera ein av desse som har ''forvilla seg'' til Bergen? Kanskje det finst bygdebøker for desse stadane som kan gje svar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Aud for avklarande innlegg. Då kan me i alle fall ''eliminera'' Knut frå Lensvik...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.