Gå til innhold
Arkivverket

[#36267] Skifte og skøyte Bergen 1799

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Lars Pedersen på Engen vart gravlagd frå Domkyrkja i Bergen 29.11.1799, 77 år gamal. Han er rimeligvis identisk med matros Lars Pedersen som alt i 1782 var busett i 11. rode nr. 255 (dvs. Engen 27). På same adresse budde enkja Metta Marie Bremer i 1801. Dei fekk ikkje born i lag.Eg går utifrå at desse folki var huseigarar i 11-255, og eg lurer på om det finst:* Skifte etter Lars Pedersen frå 1799 som fortel kven som var ervingane hans?* Eigedomsprotokollar der huset i 11-255 kan følgjast etter 1801 for å stadfesta kva som skjedde med Metta Marie Bremer? Ho kan vera gravlagd 20.1.1809 frå Domkyrkja...?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Methe Marie sal. Lars Persens med lagverge Christopher Nagel, solgte huset i 11-255 til Methe Jonsdtr ved skjøte tgl. 28. juli 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for interessant og nyttig svar.Du nemner ikkje noko om skifte etter Lars Pedersen; skal eg tolka det slik at du ikkje fann noko?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.