Gå til innhold
Arkivverket

[#36271] Hans Jørgen Fredrik Larsen eller Johnsen, f. Bergen 1811 - kvar vart det av han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Hans Jørgen Fredrik Larsen eller Johnsen, fødd i Bergen 25.7.1811, var son av matros og seinare arbeidsmann Lars Johnsen og Metta Kirstine f. Bremer. Me veit at Hans var ilive då det i 1827 vart halde skifte etter faren, men eg har ikkje vore i stand til å finna han att korkje i Bergen eller andre stadar!Kanskje er det igjen augi mine som sviktar (det har vore ei lang natt...), so no vonar eg at kanskje einkvan dreg kjensel på denne karen og kan hjelpa meg spora opp lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for kjapt og godt svar! Ingen tvil om at dette er mannen eg leitte etter! No fann eg dødsfalli ogso til Mille og Gerhard Nicolaysen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.