Gå til innhold
Arkivverket

[#36304] Christian Johannesen Kiøn (Kjøn) og kone Anne Bergitte Axelsd. Bergen

Gjest Jan Petter Hoddevik
 Del

Recommended Posts

Søker etterslekt til Christian Johannesen Kiøn (Kjøn) og kone Anne Bergitte Axelsd. Dei gifte seg i Bergen 31/12-1815 Deira barn: 1.Dorothea f.14/8 –1817 døpt 24/8 –1817 Far: Tollbetjent Chr.Joh Bustad 10-79 Kyrkje: Domkyrkja 2.Johan andreas f.21/1 –1820 døpt 6/2 –1820 Far: arb.mann Chr.Joh Bustad 10-79 Kyrkje: Domkyrkja 3.Johan Andreas f.18/2 –1822 døpt 3/3 –1820 Far: Dagløn Christian Joh. Kiøn Adr: 10-79 Kyrkje: Domkyrkja 4.Anne Karine f.18/1 –1825 døpt 30/1 –1825 Far: Christ.Joh.Kjøn Bustad 10-79 Kyrkje : Domkyrkja 5.Christiane f.13/4 –1827 døpt 29/4 –1827 Far: Dagløn Christ.Joh.Kiøn Busett: 10-79 Kyrkje: Domkyrkja Anna Birgitte Axelsd døde 62 år gammal 6/6 –1845. Ho var då enke. Kyrkje: DomkyrkjaVrager Christian Johannesen Kiøn døde 56 år gml, 27/12-1841 vart gravlagd 2/1 –1842. Busett då 16-77 Døde av tæring Kyrkje: DomkyrkjaAnna Bergitte var gift nokre år før med Anders Evenson Rød, Dei hadde sonen Even Andesen son flytta til Nordfjord. Han er fin stamfar. Eg leitar etter etterslekt i Bergen av desse halvsøskena til Even, som kan fortelle meg litt om denne slekta si historie i Bergen/Os

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er dødsfallet til den ene sønnen som het Johan Andreas. Han står da med farens farsnavn som etter navn: Johannesen [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=1301begr&gardpostnr=1850&merk=1850#ovre>LenkeDet kan vel være datteren Dorthea Kjøn (Kjon) vi finner igjen som ugift tjenestepike på St. Jørgens Hospital i 1865 (DA) Lenke og (RHD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa. Har sett på desse lenkene og det er utvilsamt barna av Christian og Anne Bergitte. Johan Andreas døde liten, men så vart ein ny Johan Andreas fødd kvar han vart av har eg ikke funne. Er der nokon base der eg kan søke i utflytte frå Bergen?? Har prøvd å leite i landsomfattande søk på folketelling 1865 men ikkje lykkast. Barnebarn til Even Andersen, altså Johan Andreas sin halv bror var i Bergen og besøkte familia etter at Even var død. Kan desse barna likevel ha etterkommarar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.