Gå til innhold
Arkivverket

[#36310] Dødsfall Bergen 1962?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Henrik Ingvaldsen, fødd i Bergen 25.1.1884, var gift med Karen Kirstine Munthe Thomasdotter Kjørlaug frå Hafslo. Ho døydde i Bergen 10.2.1956 og vart gravlagd på Møllendal.Møllendal opplyser at urna til Henrik Ingvaldsen vart nedsett 2.6.1962, og slektningane hans påstår han døydde i Bergen. Eg finn ingi dødsmelding. Kva dato døydde han? (Kan han vera avliden i Fana...?)Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han budde i Landåsv. 54A då kona døydde. Eg finn ikkje dødsmelding i protokollen i Bergen i vekene før 2. juni 1962. Det står ikkje merknad med dødsdato for ektemannen i protokollen der kona sitt dødsfall er ført inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for svar! Dette ser ut til å vera ei merkeleg sak! Eg veit ikkje kva som no kan gjerast for å finna ut av dette...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for godt og interessant innlegg! Dette var bra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.